השופט במשפט זדורוב דורש מהפרקליטות: "תביעו בי אמון או שתבקשו לפסול אותי"

השופט אשר קולה ציין במהלך יום הדיונים במשפט החוזר על רצח תאיר ראדה, כי מבחינתו להתעלמות מהבקשה יהיו גם כן משמעויות. עוד אמר: "מופעלים עליי לחצים, לא רק מהתקשורת". הפרקליטות צפויה להגיב מחר על הדברים

זמן צפייה: 01:26

דרמה במשפט זדורוב: השופט אשר קולה פנה אמש (שלישי) לפרקליטות ואמר: "או שתביעו בי אמון פומבי, או שתבקשו את פסילתי". השופט ציין כי מבחינתו להתעלמות מהבקשה גם יהיו משמעויות. השופט סיפר עוד בבית המשפט: "מופעלים עליי לחצים, לא רק מהתקשורת. היה לי פסח שחור". ישיבה בנושא נערכה היום בפרקליטות וצפויה להגיב מחר על הדברים.

אתמול התחדש הדיון במשפטו החוזר של זדורוב, שהורשע ברצח תאיר ראדה, עם השלמת עדותו של החוקר המוביל של התיק, יורם אזולאי. בתום הפסקה הודיע אב בית הדין השופט אשר קולה כי בדרך לבית הכנסת בהיכל בית המשפט, "עצר אותי אדם בעל זקן, משך אותי ביד ואמר לי שהוא צריך לדבר איתי כי יש לו פרטים על הרצח. הוא אמר שהוא יודע מי רצח את תאיר ראדה".

"חיפשתי מאבטח, אבל תמיד כשצריך אותם הם אינם", אמר השופט קולה בהומור. האדם אותר לאחר חיפושים ועוכב על ידי משמר בית המשפט.

בתחילת החודש תקף ראש המכון לרפואה משפטית ד"ר חן קוגל את הפרקליטות וכינה את התנהלותה "שערורייה". את הדברים אמר בתום הדיון במשפטו החוזר של זדורוב. במהלך הדיון שהתקיים היום, האשימה התובעת את קוגל כי הוא מעוות את הנתונים.

"התביעה בישראל מקבלת השכם והערב חוות דעת של המכון לרפואה משפטית, מסתכמת עליהן ומבקשת מבית המשפט להאמין להם", אמר קוגל בצאתו מהדיון. "ברגע שפעם אחת המכון נותן חוות דעת שאיננה מוצאת חן בעיני התביעה, באותו רגע המכון הופך להיות 'לא אמין, לא מקצועי, שקרן'".