חשד להתעללות בצהרון בירושלים: 3 ילדים נמצאו עם חבלות

הורים הגיעו לאסוף את ילדיהם מהגן שבקריית יובל, מצאו אותם עם חבלות והזעיקו את המשטרה - אשת צוות נעצרה. על פי החשד, עובדת בגן הכתה את הילדים, ושלושה ילדים נזקקו לטיפול רפואי. אחת האמהות: "הסייעת הרביצה לחצי מהילדים - זרקה את הבן שלי על הסורגים"

זמן צפייה: 01:39

מכת ההתעללות במוסדות הילדים: עובדת בצהרון בירושלים נעצרה היום (ראשון) בעקבות דיווח על שלושה ילדים שנמצאו עם חבלות במקום. המשטרה הגיעה למוסד לאחר קריאה שנתקבלה מצד הורים שהגיעו לאסוף את ילדיהם - ומצאו אותם חבולים. שלושה מהם נזקקו לטיפול רפואי.

אמו של אחד הילדים מהצהרון סיפרה: "הביאו סייעת חדשה שהרביצה לחצי מהילדים. הילדים בעצמם סיפרו, ועוד שתי סייעות ראו גם שהיא הרביצה. הילדים יצאו עם חבלות, את הבן שלי היא ממש העיפה על סורגים שם. זה ילד בן 5 וחצי, שכבר יודע לספר מה היה שם. הוא פשוט ברח החוצה ויש שם כביש, ואף אחד לא רץ אחריו. אני בעצמי הזמנתי משטרה, והניידת עצרה את הסייעת. דיברתי איתה והיא אמרה שהיא לא עשתה כלום".

בנוסף, סיפרה האם כי "יש רק את התמונות של החבלות של הילדים. אני לא יודעת אם יש מצלמות בצהרון. כל הזמן יש סיפורי זוועות במקום הזה, אבל זאת פעם ראשונה שיש אלימות. כשבאתי חצי מהילדים שם בכו. זה נורא, אנחנו חסרי אונים".