החשודה העשירית: סייעת נוספת מהפעוטון ברמלה נחקרה באזהרה

צעירה בת 27 שעובדת בפעוטון נחקרה בחשד לאי דיווח במסגרת פרשת ההתעללות שנחשפה בחדשות 13. בסיום החקירה היא שוחררה למעצר בית בן חמישה ימים בתנאים מגבילים

זמן צפייה: 01:44

החשד להתעללות בפעוטון ברמלה: סייעת נוספת נחקרה באזהרה במהלך הלילה (חמישי) במסגרת הפרשה. זו החשודה העשירית בתיק, והיא נחקרה בחשד לאי דיווח.

בסיום החקירה היא שוחררה למעצר בית בן חמישה ימים בתנאים מגבילים. זאת, לאחר שאמש המשטרה עצרה שתי סייעות נוספות, בנות 49 ו-26, החשודות בהתעללות. השתיים יובאו היום לדיון בעניינן בבית משפט השלום בראשון לציון.

לכתבות נוספות בנושא >> 

החשד להתעללות בפעוטון ברמלה: שתי סייעות נוספות נעצרו

ההתעללות בגן ברמלה: גם בעלה של הגננת נעצר

התכתבות בעלת הגן ברמלה עם ההורים: "לא ראיתי שום דבר חריג"

הסייעות רוחמה סעד, אורלי שרגני, חני ננה צצשוילי ונירית סוייד, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה
הסייעות רוחמה סעד, אורלי שרגני, חני ננה צצשוילי ונירית סוייד, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה

הורי הילדים מפגינים הבוקר מול בית המשפט בדרישה לפרסם את הסרטונים שמציגים את האלימות, לדבריהם, שהופנתה כלפי ילדיהם. ההורים הבהירו כי ימשיכו להפגין עד שיהיה פיקוח על הגנים ועד שתוחמר הענישה עבור מעשים אלו.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-law-crime-part-2008061009' autoplay='0' credit='' desc='הורי הילדים מהפעוטום ברמלה מפגינים מחות לביהמ"ש' kid='1_naomku6w' duration='12'']

בינואר 2019 הוגש כתב אישום נגד ליטל ברסי ובעלה משה, על חריגות בנייה ושימוש חורג בגן. מדובר בכתב אישום פלילי לכל דבר, אך בכל זאת הזוג ברסי המשיכו לנהל את הגן בלי הפרעה. לפני שלושה חודשים בהסדר טיעון משה ברסי לקח את התיק עליו והוא הורשע. על אשתו נגזר קנס של 30,000 שקלים.

מוקדם יותר השבוע עצרה המשטרה את בעלה של ליטל ברסי, בעלת הפעוטון ברמלה. הגבר, בן 42, נעצר בחשד לאלימות ולאי דיווח על הנעשה בגן. כמו כן, במשטרה חושדים כי הגננת ובעלה מחקו את הצילומים ממצלמות האבטחה ושיבשו באופן מכוון את החקירה. בית משפט השלום בראשון לציון החליט להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

עו"ד סוזי עוזסיני ארניה, המייצגת את הגננת ובעלה, טענה כי "מרשינו מכחישים את המיוחס להם וחשים כי מתבצע ציד מכשפות על גבם ואין להם כל ידיעה על פעילות עבריינית שבוצעה בגן. יש לאפשר לנו ללמוד את החומר ולמשטרה לחקור ולקיים את ההליך המשפטי באולם בית משפט ולא תוך העלאתם על המוקד בחריצת דין מוקדמת תוך חיסול חזקת החפות מלכתחילה".