החשד להתעללות בפעוטון ברמלה: שתי סייעות נוספות נעצרו

לאחר שחמש סייעות, בעלת הגן ובעלה נעצרו במסגרת הפרשה שנחשפה בחדשות 13, הודיעה המשטרה על עוד שתי נשות צוות שנעצרו אף הן ויובאו מחר לדיון בעניינן בבימ"ש השלום בראשל"צ. החקירה נמשכת

זמן צפייה: 01:02

החשד להתעללות בפעוטון ברמלה: במסגרת הפרשה שנחשפה בחדשות 13, המשטרה עצרה היום (רביעי) שתי סייעות נוספות, בנות 49 ו-26, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה. השתיים יובאו מחר לדיון בעניינן בבית משפט השלום בראשלון לציון. בסך הכול נעצרו שבע עבודות צוות בגן ובעלה של הגננת, ליטל ברסי. את הורי הפעוטות מייצג עורך הדין עדי כרמלי.

אתמול עצרה המשטרה את בעלה של ליטל ברסי, הגננת מהפעוטון ברמלה. הגבר, בן 42, נעצר בחשד לאלימות ולאי דיווח על הנעשה בגן. כמו כן, במשטרה חושדים כי הגננת ובעלה מחקו את הצילומים ממצלמות האבטחה ושיבשו באופן מכוון את החקירה. בית משפט השלום בראשון לציון החליט להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בניגוד להנחיות: אלפי חסידים בירושלים השתתפו בחתונת ענק • צפו

אם לא ייפתר משבר התקציב: כך יטיל רה"מ את אשמת הבחירות על גנץ

כהזדהות עם תושבי ביירות: דגל לבנון הוצג על בניין עיריית ת"א

הסייעות רוחמה סעד, אורלי שרגני, חני ננה צצשוילי ונירית סוייד, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה
הסייעות רוחמה סעד, אורלי שרגני, חני ננה צצשוילי ונירית סוייד, החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ברמלה

מחר צפויים הורי הילדים לבקש מבית המשפט לפרסם את הסרטונים שמציגים את האלימות, לדבריהם, שהופנתה כלפי ילדיהם. ההורים הבהירו כי ימשיכו להפגין עד שיהיה פיקוח על הגנים ועד שתוחמר הענישה עבור מעשים אלו.

מייד לאחר שנעצר, הורי הגן הגיבו על מעצרו של הבעל בקבוצת הוואטספ המשותפת להם. אחת האמהות סיפרה כי הוא "אדם כל כך גדול", והוסיפה: "מסכן ברמות הילד שקיבל ממנו מכות. הוא מפלצת". הורים נוספים המשיכו להגיב, וכתבו: "אמאל'ה, מה קורה בגן הזה?", "כמה רפש עולה משם", "מרתיח ממש".

ליטל ברסי, בעלת הגן ברמלה שבו על פי החשד התעללו בפעוטות
ליטל ברסי, בעלת הגן ברמלה שבו על פי החשד התעללו בפעוטות
עדי כרמלי
עדי כרמלי