פוענח הרצח בחתונה בטייבה: 3 חשודים יעמדו לדין

בחודש שעבר נרצח עלא צרצור במהלך חתונה בנערכה בטייבה. אחד האורחים ירה לעבר חבורת צעירים, ביניהם צרצור ושלושה נוספים שנפצעו. המניע: פציעתו של הנאשם באירוע ירי קודם

זמן צפייה: 01:10

כתב אישום יוגש היום (רביעי) נגד שלושה בני אדם בגין עבירות רצח, ניסיון לרצח וסיוע לאחר מעשה באירוע הירי שבו נרצח עלא צרצור במהלך חתונה בעיר טייבה לפני חודש. היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון במשטרה סיימה את חקירת הרצח וכתב האישום יוגש היום בבית המשפט המחוזי בלוד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דו"ח המשרד להגנת הסביבה קבע: בז"ן המפעל המזהם בישראל

רצח שני תוך 24 שעות באום אל-פחם: בן 21 נורה למוות

מהפכה אחרי הסערה: פייסבוק צפויה לשנות את שמה

רצח עלא צרצור בחתונה בטייבה
רצח עלא צרצור בחתונה בטייבה

במהלך מסיבת החתונה, אחד האורחים ירה לעבר חבורת צעירים שהיו בין מוזמני החתונה. מותו של צרצור נקבע במקום ושלושה נוספים נפצעו – אחד באורח קשה ושניים בינוני וקל. למרות שמדובר היה באירוע רב משתתפים, אף לא אחד התקשר לדווח למשטרה על הירי, בשעה שהזירה נשטפה והתרמילים נאספו.

חקירת המשטרה העלתה כי המניע היה נקמה של החשוד המרכזי, תושב טייבה בן 21, בשניים מהפצועים לאור אירוע ירי קודם שאירע בתחילת השנה וגרם לפציעתו.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2120101133' autoplay='0' credit='' desc='רפ"ק אריק רזניק מספר על החקירה' poster='' kid='1_exl6j79l' duration='118']

פעילות מודיעינית ומבצעית הביאה למעצרו של החשוד כעבור 24 שעות, לאחר שאותר כשהוא מסתתר בבית נטוש בעיר טייבה. החוקרים הצליחו לאסוף עדויות וראיות לכאורה המצביעות על החשוד המרכזי כמי שעומד מאחורי הרצח וניסיון הרצח וכן נאספו ראיות לכאורה נגד שני החשודים הנוספים, תושבי טייבה בני 23 ו-39, בחשד שסייעו לחשוד המרכזי להימלט ולהסתתר.