"תביעת השתקה": הוריה של כרמל מעודה תבעו את אחת האמהות בגן

הוריה של הגננת תובעים מניקול דניאל חג'בי, אם לשני ילדים, 244 אלף שקלים, לטענתם כפיצוי על נזק שנגרם להם בשל הוצאת דיבה. "לא די בכך שהתעללו בילדים - הם מנסים להלך אימים על הקורבנות"

כרמל מעודה

הוריה של כרמל מעודה, הגננת שהורשעה בהתעללות בחסרי ישע בפעוטון בראש העין בדצמבר אשתקד, תבעו היום (רביעי) את ניקול דניאל חג'בי, אחת האמהות בגן, בסכום של 244 אלף שקלים, זאת לטענתם בגין נזק שנגרם להם בשל הוצאת דיבה ופרסומי לשון הרע.

במסגרת כתב התביעה שהגישו הוריה של הגננת לשעבר, חג'בי, אם לשני ילדים שעברו התעללות בידי מעודה, אשר עומדת בראש קבוצת הפייסבוק "נפגעי בייבי לאב, כרמל מעודה ולירז תפארת נתן". כידוע, חג'בי הגישה תביעה אזרחית בסך 2.5 מיליון שקלים כנגד מעודה והוריה. 

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בג"ץ הוציא צו ביניים שמקפיא את מינוי אקוניס לשר המשפטים

המתיחות בדרום: 2 רקטות נורו לעבר ישראל – אך נחתו בשטח הרצועה

ממצאי תחקיר משהב"ט על איציק סעידיאן: "שיתף פעולה באופן חלקי"

ניקול דניאל חג'בי, אמם של גיא ועומר
ניקול דניאל חג'בי, אמם של גיא ועומר | צילום: חדשות 13

בתגובה לתביעה מצד הוריה של מעודה, עו"ד מרק לייזרוביץ, המייצד את משפחת חג'בי, אמר כי "זו תביעת השתקה מהסוג הנחות ביותר. נדמה שמשפחת מעודה נקטה בגישה 'ההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר'".

עו"ד קרן ברק, המייצגת גם היא את משפחת חג'בי, אמרה כי "התנהלותם של הוריה של מעודה, אשר לא עצרו ודיווחו על האלימות האכזרית כלפי ילדי הגן, עולה בקנה אחד עם התנהלותם בהעלאת הטענות בכתב התביעה שכנגד. כל אדם שנוהג באלימות כלפי ילדים צריך לדעת שהוא ישלם גם מכיסו שלו".

הפגנה מחוץ לדיון בעניינה של כרמל מעודה
הפגנה מחוץ לדיון בעניינה של כרמל מעודה | צילום: חדשות 13

עוד הוסיפה לתקוף עו"ד ברק: "במקום להגיש כתב הגנה או להערך כלכלית לפיצוי הנזקים האדירים שגרמו לקטינים, במשפחת מעודה בחרו להגיש תביעת דיבה מופרכת נגד בני הזוג כמעין הפחדה להורים האחרים שלא ינהגו כמוהם. לא די בכך שהתעללו בילדים, כעת מנסה משפחת מעודה להלך אימים על משפחות קורבונותיהם באמצעות הליכים משפטיים".