הקרבות בעולם התחתון: 3 כלי רכב התפוצצו בנתניה ופ"ת - אין נפגעים

שתי מכוניות בנתניה עלו באש, בעקבות התפוצצות מטען שהוטמן בהן, אחת מהן שייכת לעבריין מוכר בעיר. מקרה דומה אירע גם בפתח תקווה. כוחות הצלה שהגיעו למקום פתחו בכיבוי האש ודיווחו כי לא נמצאו פצועים

זמן צפייה: 00:03

הקרבות בעולם התחתון: שלושה כלי רכב התפוצצו הערב (שני) בערים נתניה ופתח תקווה, וכוחות ההצלה שהגיעו לזירות פתחו בכיבוי האש ודיווחו כי לא נמצאו נפגעים. בנתניה שתי מכוניות עלו באש בעקבות התפוצצות מטען שהוטמן בהן, אחת מהן שייכת לעבריין מוכר בעיר. מקרה דומה של בעירת רכב אירע גם בפתח תקווה.

פיצוצי מטעני חבלה ויריות בנתניה ופתח תקווה | צילום: דוברות המשטרה

שכנים דיווחו שנשמע פיצוץ אדיר שהרעיד את הבניין בפתח תקווה, ועדת ראיה סיפרה שראתה אופנוע עם שני רוכבים שנמלטים מהמקום. האירוע המדובר הוא המשך לשרשרת האירועים האחרונה בעיר, שכללה פיצוץ מטען בחדר מדרגות, ירי והשלכת רימון לחנות ירקות - שנעשו כולם במסגרת התקופה האחרונה.

פיצוצי מטעני חבלה ויריות בנתניה ופתח תקווה | צילום: דוברות המשטרה

הפיצוץ בנתניה התרחש ברכבו של עמרי זוארץ, אשר בשנה האחרונה ניסה על פי החשד לחסל לפחות 5 פעמים את יריבו מור מסיקה. חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז מרכז עצרו בשבוע שעבר ארבעה מבכירי העבריינים בעיר, ובהם גל ועומרי זוארץ, בחשד שניסו לרצוח את יריבם מור מסיקה יחד עם עוד חייל בכיר בארגונו.

מסיקה בן ה-23 נחשב לעבריין בכיר המנהיג ארגון פשיעה בהתהוות, וניצל כאמור כמה פעמים השנה מניסיונות חיסול שונים. הפעם האחרונה הייתה לפני כשלושה שבועות, כאשר על פי החשד הוא ואחד מחייליו רכבו על טרקטורנים באזור שפיים - אז הגיעו למקום כמה עבריינים שנחשבים ליריביו, ואלו התעמתו עימם מילולית ולאחר מכן דקרו אותו ואת החייל שהיה עמו.

חוקרי המשטרה חושדים כעת שבזמן שמסיקה וחברו רכבו על הטרקטורונים, גל זוארץ וחייליו היו אלה שהגיעו למקום, התנגשו בהם בכוונה ולאחר מכן דקרו את השניים, שפונו לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהם במצב קל. כמה ימים לאחר מכם ניסו זוארץ ועבריין נוסף להטמין על פי החשד מכשיר מעקב במכוניתו של מסיקה, אך הם נעצרו לבסוף לאחר מרדף משטרתי.