התאונה הקטלנית בדרום: נהג המשאית חשוד בגרימת מוות ברשלנות

הוארך מעצרו של הנהג שהיה מעורב בתאונה בכביש 3703, בה מצאו את מותם שלושה אנשים ונפצעו שישה נוספים. הנהג חשוד בגרימת מוות ברשלנות ונהיגה בקלות ראש, לאחר שנסע במהירות מופרזת, סטה לנתיב הנגדי והתנגש ברכבים שהגיעו מולו

זמן צפייה: 02:04

נהג המשאית, תושב מזרח ירושלים בן 27, שהיה מעורב בתאונת הדרכים בכביש 3703 אתמול (שלישי) חשוד בגרימת מוות ברשלנות ונהיגה בקלות ראש ומעצרו הוארך עד ליום ראשון. בשלב זה החשד העיקרי הוא שנהג המשאית נסע במהירות מופרזת, לפיכך לא הצליח לבלום בזמן והתנגש ברכב שממולו. מיד עם ההתנגשות, נהג המשאית סטה לנתיב הנגדי והתנגש בכלי הרכב הבאים ממול.

עו"ד רוית בן עמי עוז שמייצגת את הנהג מטעם הסניגוריה הציבורית מסרה: "מדובר בנהג ללא עבר תעבורתי. הוא נמצא במצב נפשי קשה לאור התוצאה הקשה של התאונה. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים שהובילו לתאונה. הוא ומשפחתו ביקשו להביע צער עמוק על אובדן החיים בתאונה וביקשו למסור את תנחומיהם למשפחות".

ציפי שמעוני ופנטנש אובנך שנהרגו בתאונה בכביש 3703
ציפי שמעוני ופנטנש אובנך שנהרגו בתאונה בכביש 3703 | צילום: באדיבות המשפחות

כזכור, בתאונה הקשה שהתרחשה בין המושב עזריקם לבאר טוביה נהרגו ציפי שמעוני משדה עוזיהו, פנטנש אובנך מקריית מלאכי ומתניה איובי מאבן שמואל. בבתי החולים עדיין מאושפזים שישה פצועים, אחד מהם במצב קשה.

זירת התאונה בבאר טוביה
זירת התאונה | צילום: חיים לוין, תיעוד מבצעי מד''א