ליטל יעל מלניק היא הנערה שגופתה נמצאה בקריית מוצקין

בת ה-17 שגופתה נמצאה קבורה למחצה למדה בפנימייה מגיל צעיר ומשפחתה לא נמצאת בארץ. לסבתה הייתה את המשמורת עליה, והמשטרה הודיעה לה על מותה. לדבריה, לנערה היה קשר מסוים עם החשוד

זמן צפייה: 01:31

הנערה בת ה-17 שנמצאה היום (שבת) קבורה למחצה באתר בנייה בקריית מוצקין היא ליטל יעל מלניק. היא למדה מגיל צעיר בפנימייה, משום שמשפחתה נמצאת ברוסיה. על כן, לסבתה הייתה את המשמרות עליה.

סבתה של הנערה דיווחה אמש ב-21:30 על היעדרות נכדתה, שהייתה אמורה להגיע אליה ממוסד שבו היא מתגוררת בכרמיה. היא סיפרה עוד במהלך התלונה כי לנכדתה היה קשר מסוים עם החשוד, בן ה-45 שנעצר. יש לציין כי לחשוד אין עבר פלילי וככל הנראה הקשר ביניהם התחיל כשעבד במוסד פסיכיאטרי בטירת כרמל.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כמעט שנתיים של מגפה: מספר המתים מקורונה בעולם עלה ל-5 מיליון

עיריית כפר קאסם: מגנים ומוקיעים את תקיפת השוטרים בעיר

טורקיה: גבר שיכור שדווח כנעדר הצטרף לחיפושים – ומצא את עצמו

על פי החשד, השניים הגיעו יחד למקום שבו היא נמצאה קבורה. גופתה נמצאה אחרי שעוברי אורח שהיו באזור ה"חי פארק" דיווחו על זוג ידיים מבצבצות מתוך האדמה וסמוך להן נמצא כלי חפירה. הדיווח במשטרה התקבל מצד שומר באזור שהבחין ברכב חשוד שיוצא מהמקום.

בנוסף, עובד באזור העיד כי במקום נצפה יותר מאדם אחד. העד סיפר לשוטרים כי הבחין במכונית עם שני חשודים שנכנסה לתוך מתחם אתר בנייה. בשלב מסוים ראה לדבריו את השניים חופרים בור, קוברים את הגופה ונמלטים.