החשוד המרכזי בהתעללות במעון לחוסים: מטפל במוסד שנמצא בטיפול פסיכיאטרי

בית המשפט התיר לפרסום כי לאית סלאמה הוא החשוד המרכזי באלימות כלפי דיירים בעלי מוגבלויות במעון בני ציון. עורך דינו סיפר כי מזה שלוש שנים הוא נוטל כדורים פסיכאטריים. השופט קבע כי הוא יישלח להסתכלות לפני המשך ההליך. מעצרו הוארך בשמונה ימים

זמן צפייה: 02:14

בתום דיון בבית משפט השלום בפתח תקווה הבוקר (רביעי) הוארך מעצרו של לאית סלאמה בן 23 מקלנסווה, החשוד המרכזי בפרשת ההתעללות במעון לחוסים "בני ציון" שבראש העין, בשמונה ימים. פרליקטו של סלאמה טען, כי "הוא מטופל על ידי פסיכיאטר ומטופל על ידי כדורים. עצם זה שהוא טען שהוא מטופל, כבר אז היה צריך לטפל בעניין הזה".

עוד הוסיף הפרקליט כי הוא מצא "שאכן יש מספר מכתבים בתיקו שמעידים שלמעלה משלוש שנים הוא מטופל פסיכיאטרית בכדורים. אני מבקש שמרשי ישלח להסתכלות. אני כבר עכשיו מסכים שינתן צו לאשפוז ארוך שלו".

נציג המשטרה בדיון אמר על כך: "אני לא אתנגד שהפסיכיאטר המחוזי יבדוק אותו, החשוד עבר פרידה מארוסתו", והשופט החליט כי סלאמה ישלח להסתכלות פסיכיטארית ראשונה. מעצרם של שלושת החשודים הנוספים בפרשה הוארך בשישה ימים.

כזכור, מוקדם יותר היום סיפרה אחותו של אחד החוסים במעון לחדשות 13 כי הייתה עדה להתעללות עוד טרם חשיפה הפרשה, "הוא דחף לו את הכפית לפה והם אמרו שזה לא נכון והם שיקרו והם טאטאו הכל מתחת לשטיח, בני ****, זה קורע לי את הלב", אמרה, לאחר שפרסמה פוסט בפייסבוק בו סיפרה כי התעמתה עם איש הצוות במקום על כך שראתה אותו דוחף את הכפית לפיו של אחיה בצורה אלימה, והוא טען שדמיינה.