פרשת הסחיטה וצא"פ: מעל 11 שנות מאסר נגזרו על אלעד בן נון

לאחר שהואשם כי התחזה לקטין וסחט מאות אלפי שקלים מעשרות בכירים בעולם העסקים, הרפואה והביטחון שהתכוונו להיפגש עמו, בית המשפט גזר 11.7 שנים על הנאשם בפרשה. שמם של הנסחטים עדיין חסוי

זמן צפייה: 00:23

בית המשפט גזר היום (חמישי) 11.7 שנות מאסר על אלעד בן נון, שנאשם כי סחט מאות אלפי שקלים מבכירים, מעולם העסקים, הרפואה והביטחון, לאחר שהתחזה לבן 15 וקבע להיפגש עימם. בן נון הורשע בסעיפים של סחיטה, פגיעה בפרטיות, גניבה ונסיעה ללא רישיון נהיגה.

כזכור, בן נון נעצר לפני כשלוש שנים לאחר שהתחזה לקטין או קטינה כבני 15, נכנס לאתרי הכרויות והחל לצ'וטט עם גברים. פעם הוא התחזה לקטין, פעם לקטינה, סיפר להם שהוא דיסקרטי ושהוא לוקח 500 שקלים תמורת יחסי מין וכך משך אליו עשרות אנשים מבוגרים, שהיו בטוחים שהם מגיעים לממש את הפנטזיות שלהם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תמונת התינוקת שנרצחה על ידי אביה תתנוסס באיילון

"הצית את הכלב בעודו בחיים": בן 35 הואשם בהתעללות בבע"ח

שב"ס הודף טענות שאסירים מנהלים בתי כלא: "לא קייטנה"

אותם גברים הופתעו לגלות שבמקום קטינה בת 15 הופיע מולם עבריין עם טלפון, שצילם אותם ואיים כי אם לא יעבירו לו מאות אלפי שקלים הוא יפרסם את התמונות ויסגיר אותם למשטרה. בן נון סחט בשיטה זו מאות אלפי שקלים עד שהמידע הגיע למשטרה והוא נעצר.

לטור המלא של מאור צור על הפרשה - לחצו כאן.

מאז, הוטל צו איסור פרסום על שמותיהם של הנסחטים, אשר חלקם, כפי שחשפנו בחדשות 13, עובדים עם בני נוער וילדים וכולם חשבו בשלב מסוים כי הם מדברים עם קטין - והיו מוכנים להיפגש איתו. למרות מסוכנותם, לכאורה, לציבור ולמרות מעשיהם.

בעבר פורסם כי הפרקליטות הציעה לנסחטים חיסיון מוחלט בתמורה לעדות נגד בן נון. עם זאת, לפני כחודש, פרקליטת מחוז מרכז (פלילי), רחל אבישר-אבלס, אישרה כי הפרקליטות תבחן אם להגיש כתבי אישום נגד מי שנסחט. אבישר-אבלס אישרה את הדברים במענה לפניית המועצה לשלום הילד, שביקשה לבחון את הסוגיה.