בשל מעשה מגונה בסוהרת: שנתיים מאסר נוספות נגזרו על בני סלע

לאחר שכבר הורשע במספר תקיפות מיניות ובריחה מהכלא, נגזרו על האנס הסדרתי עוד 24 חודשי מאסר, לאחר שחשף את איבר מינו בפני סוהרת שב"ס כשהיה בתאו. בנוסף, יידרש לפצות אותה בסך 5,000 שקלים

בני סלע
בני סלע | צילום: יוסי זילברמן

הוסיף חטא על פשע: בית משפט השלום ברמלה גזר אתמול (שלישי) על האסיר בני סלע 24 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בסך 5,000 שקל לסוהרת שב"ס, בגין מעשה מגונה שביצע בפניה בעת שעמדה בסמוך לתא מעצרו. בית המשפט קבע כי תקופת המעצר תרוצה במצטבר לעונשי המאסר האחרים אשר נגזרו על סלע בעבר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל בן שמואל, המתלוננת שימשה כסוהרת בכלא המעצר בבית משפט השלום ברמלה, אליו הגיע סלע לצורך הכרעת דין בתיק קודם - שבו ביצע מעשה מגונה בפני סוהרת אחרת של שב"ס. הסוהרת המתלוננת במקרה הנוכחי, עמדה סמוך לתאו של סלע כאשר הבחינה כי הוא מסתכל לכיוונה כשאיבר מינו חשוף, והוא מבצע בפניה מעשה מגונה. סלע כפר במיוחס לו אך לאחר שמיעת הראיות הורשע בעבירה של ביצוע מעשה מגונה.

כזכור, האנס הסדרתי בני סלע מרצה עונש של 35 שנות מאסר, זאת לאחר שהורשע שוב ב-2017 בביצוע עבירות מין בעובדת בכלא שלוש שנים קודם לכן. בית המשפט גזר עליו אז שישה חודשי מאסר נוספים, ושישה על תנאי. הסיבה לכך הייתה שסלע חשף את עצמו בפני העובדת עמה נפגש בכלא.

העונש הראשוני על סך 35 שנה, שניתן לבני סלע, הינו החמור ביותר שהוטל עד לזמנו על עבריין מין במדינת ישראל. בשנת 2006 הוא הצליח לברוח מהכלא כשהיה בחזקת המשטרה - אלא שנתפס ליד נהריה וחזר למאסרו, בתום שבועיים של מרדף אחריו.