ההפגנות נגד בנט: המשטרה תאסור השמעת קולות אזעקה מחוץ לביתו

בעקבות בקשת עיריית רעננה ובהמשך לתלונות התושבים, ייאסר על המפגינים להשמיע קולות אזעקה מחוץ לביתו הפרטי של רה"מ ברעננה,. "הקולות זורעים בהלה בקרב התושבים וחורגים מהביטוי הליגיטימי"

נפתלי בנט

המשטרה החליטה היום (חמישי) לאסור על השמעת קולות אזעקה מחוץ לביתו הפרטי של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה, זאת בהתאם לבקשת העירייה ובהמשך לתלונות התושבים, שמזה כמה שבועות סובלים מהרעש של המפגינים שמוחים נגד הקמת ממשלת בנט-לפיד. לדברי המשטרה, "השמעת קולות האזעקה זורעות בהלה בקרב התושבים וחורגת מן הביטוי הלגיטימי".

כאמור, לפני כמה ימים פנה ראש עיריית רעננה חיים ברוידא למשטרה בבקשה לאסור על השמעת קולות האזעקה הרמים, אשר גורמים לבהלה ופחד בקרב ילדים ותושבים רבים. מהעירייה נמסר כי "למרות דעתנו החיובית בעד חופש הביטוי וקיום הפגנות, נדרשת הגבלה של מטרדי הרעש הרבים שמפרים את שגרת חיי התושבים בעיר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דרמה במליאה: חוק הדיינים נפל בעקבות טעות בהצבעה של מיקי לוי

משה חוגג ביטל את המשחק נגד ברצלונה: "דרשו שלא יתקיים בי-ם"

בפעם השלישית ברציפות: יותר מ-700 נדבקים ביממה

מחאת השכנים של בנט
מחאת השכנים של בנט | צילום: צילום מסך

ביום שני האחרון, עתרה העירייה לבג"ץ נגד ההפגנות, בטענה כי הן פוגעות באיכות חיי התושבים. על פי ברוידא, העירייה תדרוש לצמצם את השעות שמותר להפגין בהן, וגם את עוצמת הרעש. ראש העיר כבר ביקש מהמשטרה לקבל עדכון על מועדי ההפגנות המאושרות, זאת לאחר שהמשטרה הגבילה את ההפגנות לשלושה ימים רצופים בין השעות 17:00 ל-23:00.