בן 12 נעצר בחשד שיידה אבנים על אוטובוס בבאר שבע

הילד, תושב באר שבע, חשוד שיידה אבנים על אוטובוס ציבורי בקריית יהודית בבאר שבע ופגע בחלונו. הוא נעצר בתום מרדף ונלקח לחקירה

Ujpfjj
הנזק שנגרם לאוטובוס מהאבן | צילום: דוברות המשטרה

ילד בן 12 נעצר אמש (ראשון) בחשד שיידה אבנים על אוטובוס ציבורי בקריית יהודית שבבאר שבע. שוטרי סיור שהגיעו למקום עצרו את הילד לאחר מרדף ולקחו אותו לחקירה. לא היו נפגעים בתקרית.

מארגון הנהגים נמסר כי "מקרה חמור זה מצטרף לעלייה התלולה בתקיפות אוטובוסים ונהגים בשבוע האחרון". על פי נתוני הארגון, בשנת 2020 חוו הנהגים 3,644 מקרי אלימות פיזית. לדברי הארגון, בפועל המספר גבוה בהרבה שכן רק 47% מהמקרים דווחו. בנוסף לכך, 40% מהנהגים דיווחו שחוו אלימות פיזית בעבודתם במהלך שנת 2020.

Whatsapp Image 2021 12 06 At 0
הנזק שנגרם לאוטובוס מהאבן | צילום: דוברות המשטרה

"אין גבול שלא נחצה כבר", נמסר. "דם הנהגים והנוסעים הפקר. הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תרתיע ותוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ונוסעים ישבו מאחורי סורג ובריח. האוטובוסים מהווים סמל שלטון ולכן תוקפים אותם והנהגים משלמים מחיר כבד".

בנוסף, לאחרונה עלו לכותרות מספר מקרים של יידוי אבנים על אוטובוסים בנגב. לפני כשבוע, אוטובוס שעשה את דרכו לאילת נרגם באבנים על ידי אלמונים. נהג האוטובוס סיפר כי "בסביבות 1:40 בכביש 25 בין באר שבע לדימונה, כל הנוסעים כבר ישנים", סיפר הררי, "אני נוסע בכביש מואר, פתאום משום מקום החלונות של האוטובוס מתנפצים".