המכות של איש העסקים לעיני המצלמות במגדלי היוקרה בת"א • תיעוד

אורן קובי, שנאשם בהונאת משקיעים בכ-20 מיליון שקלים, נתפס בעדשת מצלמת אבטחה כשהוא מכה אדם אחר באכזריות. איש הנדל"ן שילם 100 אלף שקלים פיצוי כדי להשתיק האירוע - אך הצ'ק היה ללא כיסוי

זמן צפייה: 01:48

איש העסקים אורן קובי, שהסתבך בעבר בכמה פרשות פליליות, צולם במסדרון מגדל יוקרה בתל אביב כשהוא מכה באכזריות אדם אחר. על פי החשד, מדובר בסכסוך כספי שלא דווח למשטרה.

קובי הוא איש נדל"ן שהסתבך בעבר בהונאת משקיעים. הקטטה שבה היה מעורב התרחשה בתחילת חודש פברואר, ותיעוד ממנה נחשף היום (שלישי) באתר "פוסטה". בסרטון ממצלמת האבטחה ניתן לראות את איש העסקים אוחז בראשו של אדם אחר ומכה אותו. אחר כך גם בועט בו בחוזקה לעיני שני עדי ראייה לפחות. אלא שהאירוע האלים הזה הושתק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הממשלה תגביל פעילות המסעדות: תאשר הצו תוך עקיפת ועדת הקורונה

אשתו של כ"ץ מאיימת לתבוע את זוהר: "דבריך מהווים לשון הרע"

מאסר עולם למחבל שדקר למוות את ארי פולד בצומת גוש עציון

אורן קובי מכה אדם אחר
אורן קובי מכה אדם אחר | צילום: חדשות 13

היום מתברר כי הצדדים ניסו להגיע לפשרה מבלי לערב את הרשויות. על פי ההסכם שגובש בין הצדדים, ופורסם באתר "פוסטה", קובי היה אמור להעביר למותקף סכום של 100 אלף שקלים, אולם ממסמך החתום בידי עורך הדין דוד לוינטל, פרקליטו של הקורבן, עולה כי הצ'קים אותם העביר קובי היו ללא כיסוי, לכאורה.

אורן קובי התפרסם בשנת 2014 כמשווק קרקעות חקלאיות באמצעות חברת "אדמה" ונאשם בהונאת משקיעים בהיקף של יותר מ-20 מיליון שקלים. גורמים בענף הנדל"ן מספרים כי למרות האישום נגדו ממשיך קובי לעסוק בתחום. המשטרה תחליט בימים הקרובים אם לזמן את אורן קובי לחקירה באזהרה.

אורן קובי מסר בתגובה: "לצערי ההתפרצות אשר מוצגת בסרטון בצורה חלקית ומגמתית היא התפרצות מיותר לחלוטין, מדובר בסכסוך אשר הסתיים מזמן בהסדר פשרה, ממנו עולה שהארחיות לאירוע הייתה משותפת, ומי שוטען אחרת לא טוען אמת".