בתוך קרטון ברחוב: תינוק בן מספר ימים ננטש בעכו

תינוק בן יומו אותר כשהוא בהכרה מלאה ונאסף לתחנת המשטרה, משם פונה על ידי צוותי מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. האזרח שמצא את התינוק יחד עם בנותיו הביע זעזוע: "אנחנו בהלם". המשטרה פתחה בחקירה. הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה

זמן צפייה: 02:45

תינוק בן מספר ימים אותר היום (חמישי) בקופסת קרטון ברחוב בעכו, ונאסף לתחנת המשטרה, משם פונה על ידי כוחות מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בנהריה.

התינוק התגלה על ידי ג׳יהאד, תושב עכו, שעבר במקום: "שני אנשים ברחוב אמרו לי לבוא להסתכל וראיתי תינוק בתוך קרטון. התקרבתי לתינוק, שמתי את היד שלי עליו, ראיתי שהוא עדיין בחיים. ישר התקשרתי למשטרה והם הגיעו ולקחו אותו. אני בהלם, הבנות שלי גם בהלם". השוטרים שהגיעו למקום מצאו את התינוק עם חבל הטבור עדיין מחובר אליו.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2208041804' autoplay='0' credit='' desc='התינוק שננטש בעכו' poster='' kid='1_h55p8dsr' duration='']

בתום בדיקה של מד"א הועבר התינוק למרכז הרפואי לגליל בנהריה להמשך טיפול רפואי, כשהוא נמצא בהכרה מלאה. גורמי רווחה שהוזעקו למקום מלוות את המקרה ובקשר רצוף מול בית החולים. מנהלת הפגייה בבית החולים, ד"ר ורד פליישר-שפר סיפרה : "התינוק הובא במצב טוב, כשהוא לבוש ובהכרה מלאה, עם חום גוף תקין. עפ"י רמת הסוכר בדמו, נראה כי הוא קיבל מזון. מכיוון שאנו לא יודעים דבר על אימו או על תקופת ההיריון, אנו עורכים בדיקות, שכרגע נראות תקינות". להערכת ד"ר פליישר-שפר, התינוק הינו בן יומיים-שלושה.

באגף הביטחון בעירייה מבצעים בשעה זו סריקות של מצלמות האבטחה, בתקווה שיצליחו לזהות את אלו שנטשו את התינוק. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.