א"ק מפרשת רצח ראדה מגיבה לראשונה: "אדיר חבני הוא אדם אלים"

בתגובה ראשונה לאילה חסון מאז ההתפתחויות בחקירה מגיבה אולה קרבצ'נקו מבית סבתה באוקראינה להאשמות של בן זוגה לשעבר, שממשיך לטעון כי היא הרוצחת: "הוא הודה באונס וממשיך הביתה". על ההתפתחות בפרשה: "מקווה שהצדק ייצא לאור"

זמן צפייה: 01:38

אולה קרבצ'נקו, מי שמוכרת כא"ק בפרשת רצח תאיר ראדה, מגיבה הערב (שישי) לראשונה בשיחה עם אילה חסון מבית סבתה באוקראינה להתפתחויות בפרשה לאחר גילוי שערה שאינה שייכת לרומן זדורוב שנמצאה על גופתה של הנערה שנרצחה בקצרין וכי ישנה אפשרות שהשערה עשויה להתאים לבן זוגה לשעבר אדיר חבני, המוכר כא"ח.

חבני המשיך בשבוע האחרון להאשים את קרבצ'נקו ברצח ראדה והיא מתקשה לקבל את העובדה שניתנת לו במה לאחר שהודה בריאיונות כי אנס אותה. "כל מי שיש לו את חומרי החקירה, יודעים כמובן שאדיר הוא שקרן מזעזע. אני לא מאמינה שאני רואה אדם שאנס אותי באכזריות ולא משחקי מין כמו שהוא מנסה להציג את זה, הוא הודה לגורמים שיש להם את זה", היא אומרת לאילה חסון.

רומן זדורוב בבית המשפט
רומן זדורוב בבית המשפט | צילום: דוד כהן, פלאש 90

היא הוסיפה ואמרה: "הוא חזר בו ומנסה לייפות את זה. הוא אדם אלים מאוד. כמעט צרחתי כשראיתי את האדם הזה מודה באונס וממשיך הביתה. השקרים שלו מחוררים כמו גבינה שוויצרית. הוא עבריין מין, שפגע בי, שבר לי פנים. זו התמונה בארץ בטיפול בעבירות מין. שכבר יעזבו אותי בשקט".

על ההתפתחויות בפרשה ושרבוב שמה לפרשה על אף שפרקליט המדינה עמית איסמן סגר את התיק נגדה מחוסר אשמה: "אני עוברת תקופה לא קלה. אני בן אדם מאוד חזק. עברתי בגיהנום והלכתי שם. יצאתי מזה ובשבילי זה יעבור. תודה לאל שאני נמצאת עם סבתי במקום בטוח ושלו. אני מאוד מקווה שהסאגה הזו תעבור מהר והצדק ייצא לאור".