"מסוכנות מינית": בעלי מועדון הפורום יישאר במעצר

בית משפט המחוזי בבאר שבע החליט כי יוסי שוורץ, הנאשם בעבירות מין, בין היתר גם באונס, יישאר במעצר עד תום ההליכים בשל תסקיר המבחן שמצא כי נשקפת סכנה ממנו

יוסי שוורץ, בעלי מועדון הפורום בבאר שבע

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את עמדת הפרקליטות והורה אתמול (ראשון) על מעצרו של בעלי מועדון הפורום, יוסי שוורץ עד לתום ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדו. כזכור, שוורץ מואשם בביצוע עבירות של אינוס, מעשה מגונה בכוח, הטרדה מינית, הספקת סם והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

תסקיר המבחן שנעשה לשוורץ קבע כי אין מקום לשחרר את הנאשם לחלופת מעצר, זאת לאור המסוכנות המינית הנשקפת ממנו. בהתאם לקביעה זו, הורה בית המשפט המחוזי כאמור על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

יוסי שוורץ
בעלי מועדון הפורום יוסי שוורץ בבית המשפט

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, עולה כי שוורץ ביצע עבירות מין בשתי מתלוננות, במועדים שונים, לאחר שהגיעו לבלות במועדון הפורום שהוא אחד מבעליו. בתוך כך, בכתב האישום תואר כי שוורץ הוביל את המתלוננות למשרדו וכשהן הביעו את התנגדותן וסירבו לקשר המיני עמו, הוא כפה את עצמו עליהן. התיק בבית המשפט מתנהל בדלתיים סגורות.

כזכור, בחודש ינואר השנה הודיע שוורץ כי הוא יוצא לחופשה מכל תפקידיו בקבוצה ובמועדון, בעקבות התחקיר של אמיר שואן ומערכת "הצינור", שחשף חשדות רבים נגדו לעבירות מין, כולל אונס, אשר שודר ברשת 13. בחודש שעבר, בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את עמדת הפרקליטות וקבע כי קיימות ראיות לכאורה בעניינו של שוורץ.

בהודעה ששלח לצוות המועדון לאחר שידור התחקיר, כתב שוורץ: "בשנה האחרונה מתנהל כנגדי מאחורי הקלעים, מסע נקמה יזום של סחיטה והכפשות. כידוע משפחתי, שלושת בנותיי, הפורום ובעיקר הצוות המסור שהולך איתנו שנים רבות, חשובים לי מעל הכל, לכן החלטתי לצאת לחופשה מכל תפקידיי בקבוצה ובמועדון כדי להתרכז במאבק נחוש ובלתי מתפשר להוצאת האמת והצדק לאור".