הצלפות בשוט, קשירה לכסא והרעבה: חשד להתעללות חמורה של הורים בילדיהם בצפון

אם חורגת בשנות ה-20 לחייה והאב בן 35 חשודים כי התעללו קשות ב-3 ילדיהם והובילו לאשפוזו של בנם בן ה-5 בבי"ח במצב בינוני. מתיעוד שצפו בו חוקרי המשטרה עולה כי ההורים הכו פיזית את ילדיהם וקשרו אותם לכיסא למשך שעות רבות כשהם ללא בגדים. בנוסף, הם תיעדו את מעשיהם ב"יומן רשע" שכלל 15 מחברות עם 450 עמודים

Whatsapp Image 2022 03 02 At 1
השוט שאיתו הכו את הילדים | צילום: דוברות המשטרה

חשד להתעללות חמורה של הורים בילדיהם: שוטרי מחוז צפון סיימו היום (רביעי) את חקירתם של בני זוג שהתעללו בילדיהם הקטנים, תקפו אותם באלימות חמורה וגרמו לאשפוזו של בנם בן ה-5 בבית החולים במצב בינוני. פרקליטות מחוז צפון צפויה להגיש נגד ההורים כתב אישום.

לפני חודש, עובדת רווחה בכפר כנא דיווחה למשטרה כי שלושה ילדים בני משפחה אחת לא הגיעו לבתי הספר כמה ימים. שוטרים שהגיעו לבית בו מתגוררת המשפחה ניסו לדפוק בדלת אך לא היה מענה, כאשר הדלת הייתה נעולה והחלונות סגורים.

Whatsapp Image 2022 03 02 At 1
שוטים איתם הכו את הילדים | צילום: דוברות המשטרה

השוטרים, שחשדו כי הילדים נמצאים בבית, החלו בסריקות מסביב לבית במטרה למצוא חלון שנשאר פתוח. במקביל, השוטרים בזירה שמעו קול חלש של ילד מתוך הבית. בהמשך, השוטרים הצליחו לפתוח את אחד החלונות ונכנסו פנימה - כאשר הבית היה שומם ורק דלת חדר השינה הייתה נעולה וממנה הגיעו הרעשים. השוטרים פרצו לתוך החדר שהיה נעול ומצאו שם בני זוג ושלושה ילדים מפוחדים שעל גופם סימני אלימות. בני הזוג, אביהם הביולוגי של הילדים ואשתו נעצרו והילדים הועברו לטיפולם של רשויות הרווחה.

במהלך חקירת בני הזוג, החוקרים צפו בהקלטות שתעדו את ההתעללות שחוו הילדים מצד הוריהם, שכללו בין היתר הצלפה בשוט, מכות, קשירות לכיסא למשך שעות רבות וללא בגדים, הרעבה ומעשים נוספים. האם החורגת בת ה-26  ואביהם של הילדים בן 35 תועדו במצלמות אבטחה מתעללים בילדיהם והם תיעדו את מעשי הזוועות ב"יומן הרשע" שכלל 15 מחברות עם 450 עמודים.

רס"מ לינדה חלילה חוקרת בתחנת כנא תיארה את החקירה: "מדובר בחקירה שהיתה לי קשה במיוחד,הצפיה בסרטונים בתור אמא לילידים כאשר בת הזוג והאבא נראים מתעללים ונוקטים באלימות חמורה כנגד הילדים רכים הייתה מזעזעת ואני נאלצתי להפסיק את הצפיה לצאת החוצה לבכות ואז לאזור כוח ושוב לחזור ולצפות במעשי הזוועה. הילדים האלו חוו אלימות נוראה ולולא השוטרים היו מתעקשים ופורצים אל בבית היינו כנראה מגיעים לארוע טראגי ונוראי יותר".