פרשת מרגול, המטענים וניסיון רצח הכדורגלן: 11.5 שנות מאסר לעבריין אבנר הררי

הררי, שהורשע בניסיון הרצח של הכדורגלן קובי מוסא וזוכה מניסיון לפוצץ את רכבה של הזמרת מרגלית צנעני, נשלח ל-10 שנות מאסר ועוד 18 חודשים לאחר שהופעל עונש מאסר על תנאי שהיה נגדו. בנוסף, העבריין אבישי בן דוד, שהורשע בהנחת המטען ברכבה של הזמרת, נידון ל-15 שנות מאסר

זמן צפייה: 00:22

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (שלישי) 10 שנות מאסר על העבריין אבנר הררי שהורשע בניסיון רצח של הכדורגלן קובי מוסא. בנוסף, הופעל נגדו עונה מאסר של שנה וחצי שהיה על תנאי.

הררי הורשע בספטמבר האחרון בניסיון רציחתו של מוסא וזוכה מחמת הספק מקשירת קשר לביצוע פשע ומניסיון פיצוץ רכבה של צנעני לפני כארבע שנים. לצידו הורשע בניסיון רצח העבריין אבישי בן דוד בעקבות הנחת המטען ברכבה של הזמרת. בן דוד נידון ל-15 שנות מאסר.

עו''ד איתן סבג
עו''ד איתן סבג

עו״ד איתן סבג, סנגורו של הררי, אמר לאחר גזר הדין: "העונש שהוטל על אבנר הררי מחמיר, איננו מידתי ביחס למעורבות השולית שנקבעה בהכרעת הדין ואין בו מידתיות ביחס לעונש שהושת על הנאשם אבישי בן דוד. אין היגיון בכך שאבנר ייענש על אישום אחד בחומרה כה רבה - חומרה הקרובה בחומרתה לנאשם שהורשע באותו עניין, אך בחמישה אישומים. על כן נערר לבית המשפט העליון ונוודא שהצדק ייעשה".