בעקבות טענות עובדים במעון רה"מ: נערכת בדיקה בעניין אב הבית

פרסום ראשון: הפרקליטות הודיעה לבית המשפט כי תיבחן את התנהלות אפי אזולאי, בעקבות עדויות חדשות מצד עובדים בבית רה"מ. זאת לאחר שפורסם כי איים לפטר את אחת העובדות לאחר שהתלוננה

זמן צפייה: 01:21

פרסום ראשון: הפרקליטות הודיעה היום (ראשון) לבית המשפט כי נפתחה בדיקה למעורבותו של אב הבית במעון ראש הממשלה, אפי אזולאי, בעקבות הטענות החדשות של עובדי המעון.

כזכור, לאחר פרסום הטענות החדשות להתעמרות מצד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, אמר גורם בכיר במעון כי אחת המתלוננות סולקה מהמעון. לדברי הגורם, אב הבית במעון אפי אזולאי צעק על העובדת ואף איים לפטר אותה.

עוד בחדשות 13:

פרקליטה של שרה נתניהו ביקש לזמן לעדות את יועמ"שית משרד רה"מ

בעקבות הטענות החדשות נגד שרה נתניהו: הפרקליטות פתחה בבדיקה

יועמ"שית משרד רה"מ: "טענות על התעמרות של שרה נתניהו בעובדים"

מעון ראש הממשלה בירושלים
מעון ראש הממשלה בירושלים | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר ביקש יוסי כהן, פרקליטה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, מבית הדין האזורי לעבודה לזמן לעדות את היועמ"שית של משרד ראש הממשלה שלומית ברנע פארגו, בטענה כי היא עוינת את הגברת נתניהו. עוד טען כהן כי היועמ"שית היא זו שכתבה מכתבים למנדלבליט בעניין יחס לא ראוי של אשת ראש הממשלה לעובדים במעון.

לפני כשבועיים פורסם לראשונה בחדשות 13 כי שלומית ברנע פרגו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, דיווחה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על עדויות חדשות של עובדים במעון ראש הממשלה שקיבלה לפני כמה שבועות, לפיהן שרה נתניהו התייחסה אליהם באופן לא ראוי.

בנימין ושרה נתניהו
בנימין ושרה נתניהו | צילום: רויטרס

מהעדויות עולה כי רעיית ראש הממשלה התעמרה בעובדים, גרמה להם לעבוד בשעות לא חוקיות ודיווחה דיווחים כוזבים. היועמ"ש מסר בתגובה שהוא התחיל בטיפול בטענות. כזכור, ברנע פארגו שלחה למנדלבליט מכתב דומה כבר בחודש מארס.