נדחתה העתירה: עורך "וואלה" לשעבר יעיד שוב במשטרה

בעקבות מידע חדש שהתגלה במכשירו של מנכ"ל "וואלה" דאז אילן ישועה, החליטו במשטרה לזמן לעדות נוספת את מי שהיה עורך האתר אבי אלקלעי. ביהמ"ש דחה היום את העתירה למנוע את העדות

 אבי אלקלעי, לשעבר עורך וואלה
אבי אלקלעי, לשעבר עורך וואלה | צילום: חדשות 13

בית המשפט המחוזי דחה היום (ראשון) את עתירת פרקליטי בנימין נתניהו ושאול אלוביץ' למנוע את עדותו הנוספת של עורך אתר "וואלה" לשעבר אבי אלקלעי במשטרה. בפרקליטות ביקשו שהמשטרה תגבה עדות נוספת מאלקלעי לאחר שהתגלו תכתובות חדשות במכשירו של מנכ"ל "וואלה" דאז אילן ישועה.

לפני כחודש פורסם בחדשות 13 כי במסגרת קריאת המיילים שהתגלו לאחרונה, הבחינו בפרקליטות במקרים נוספים שבהם הנחית, ישועה הוראות לאלקלעי בנוגע לפרסומים על אודות ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו, ולכן החליטו לזמן את אלקלעי לעדות נוספת במשטרה.

פרקליטי נתניהו ואלוביץ' טענו כי אין בסיס לזמן את אלקלעי לעדות נוספת. עוד לפני ההחלטה היום אמרו הסנגורים כי הם יעתרו לבג"ץ אם יוחלט שאלקלעי יעיד שוב במשטרה.

המיילים התגלו בטעות על ידי צוות ההגנה של שאול אלוביץ', המואשם במתן שוחד לנתניהו, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. בשבועות האחרונים עברו בפרקליטות בקדחתנות על המיילים של ישועה. במיילים מופיעות, בין היתר, גם בקשות של פוליטיקאים ואנשי עסקים נוספים מישועה וכן בקשות נוספות מצד ישועה המופנות לעורכי וואלה בעניין בני הזוג נתניהו, על פי בקשתם לכאורה של בני הזוג אלוביץ'.