אביה של אחת הנערות מפרשת הכדורגלנים והקטינות: "רואים את תחילת האמת"

א', אביה של אחת הנערות שנפגעו לכאורה משחקני ליגת העל התראיין לאחר שידור התחקיר, התייחס למצבה של בתו ואמר: "נערה בת 15 וחצי עוברת אונס, וכל המדינה רואה את זה ומפרסמת ומהללת ומשבחת". עוד התייחס האב להתנצלותו של עומר אצילי ואמר: "זה לא עובד ולא יעזור"

זמן צפייה: 04:44

א', אביה של אחת הקטינות מפרשת הקטינות והכדורגלנים התראיין הערב (שישי) לראשונה לאלמוג בשישי, התייחס למצבה של ביתו לאחר שידור התחקיר: "אפשר לומר שיש הקלה מאוד מסוימת וקטנה בעקבות השידור שלך, שמפריח רוח גבית ולא מאשימה כלפי הנפגעות. זה דבר חשוב מאוד שהסביבה והמדינה רואה על קצה המזלג את תחילת האמת".

אביה הוסיף על מצבה של הנערה ועל הימי הקשים שהיא עוברת ואמר: "נערה בת 15 וחצי עוברת אונס, וכל המדינה רואה את זה ומפרסמת ומהללת ומשבחת, ומפרסמים את שמה בכל מקום מבלי לשאול, כותבים ומאיימים באינסטגרם ובכל מקום אחר".

אצילי ומיכה במדי מכבי תל אביב
אצילי ומיכה במדי מכבי תל אביב | צילום: באדיבות ספורט 1

"אני משתמש במילה אונס כי הדבר הוא נורא פשוט", הוסיף אביה, "מבלי להיכנס לפרטים יותר מידי בחקירה כי זה לא המקום והזמן, הבת שלי לא גדלה עם חינולך של לפחד מזאבים, לפחד מאנשים ומה שנאמר לפני כן הוא לא נכון - היא קיבלה פנייה באינסטגרם מפרופיל מזויף ורק לאחר מכן נשלחו אלייה תמונות שתדע במי מדובר".

על ההתנצלות של עומר אצילי מוקדם יותר היום, אמר אביה של הנערה: "אנחנו תומכים בה ועומדים מאחוריה, אין פה שום התנצלות, עברו שנתיים של סיוט מתמשך, יום יום, דקה דקה, כל פעם יצאו מהבית בפחדים והסיוט הזה לא נגמר עכשיו לאחר שנתיים בגלל הכתבה  והדברים שאתה מראה מישהו מחפש את הדרך מילוט בהתנצלות - זה לא עובד ולא יעזור".