יותר מחודש חלף מהתקיפה הקשה - ועדיין אין עצורים: "כאילו בלעה אותם האדמה"

ש' לא ידע שבילוי במועדון בתל אביבי בחודש נובמבר האחרון יסתיים בהטחת בקבוק וודקה בראשו. "אני נוגע בפנים והכול דם", סיפר הצעיר לחדשות 13. "היום זה אני, מחר זה יכול לקרות לכם". בעלי המועדון: ש' יזם את הקטטה וברח, אנחנו הזעקנו שוטרים. המשטרה: החקירה נמשכת

זמן צפייה: 00:12

ש' צעיר שיצא לבילוי במועדון בתל אביב. את הלילה הוא סיים בבית החולים עם תפרים לאחר שבמהלך קטטה הוטח בקבוק וודקה בראשו. האירוע התרחש במועדון תל אביבי בחודש נובמבר האחרון, אך למרות הזמן הרב שעבר, עדיין לא נעצרו חשודים.

"היום זה אני, מחר זה יכול לקרות לכם, לילדים שלכם, אני רק רוצה שימצאו אותם וימצו איתם את הדין. כרגע זה נראה כאילו בלעה אותם האדמה", סיפר ש' לחדשות 13.

פציעה צעיר תקיפה בקבוק וודקה מועדון הדאמה תל אביב
הפצוע לאחר הטיפול בבית החולים

על האירוע הוא מספר: "הגענו למועדון. לא זוכר מתי בדיוק אבל החלטתי ללכת לשירותים, הלכתי לבד ונתקלתי כתף אל כתף עם מישהו. כנראה שהוא זרק לי מילה, אני לא זוכר, ותוך שנייה זה קרה, בום. הדבר הבא שאני זוכר זה שאני על הרצפה מחוץ למועדון, כל הידיים שלי דם, אני נוגע בפנים והכול דם. חברים שלי לא הצליחו לזהות אותי בזמן שהביאו לי מים וניירות כדי שאנגב את עצמי מהדם".

ש' הובהל לבית החולים איכילוב לסדרת טיפולים ושוחרר כעבור יממה, אבל הפגיעה האמיתית כך הסתבר, היא לא הפיזית, אלא הנפשית, כשהטראומה עדיין מלווה אותו. "אני כבר לא מסוגל להסתכל על הסרטון הזה. ראיתי אותו בבית חולים אחרי האירוע, אבל אני לא יכול להסתכל על זה יותר. אני עד היום הולך לפסיכולוג, עדיין יש לי כאבים בראש מדי פעם, זה קורה לי כשאני נכנס למחשבות על מה שהיה שם אז".

בעקבות המקרה המשטרה סגרה את המועדון בצו מינהלי ל-30 ימים כבר באותו ערב ובעלי המקום זומן לחקירה, שעדיין מתנהלת במרחב יפתח. עורך הדין שי שקד, המייצג את ש', מסר: "אנחנו מקווים שהמשטרה תפעל במלוא הכוח כדי לקדם את החקירה, תתפוס את החשודים ותמצה את מלוא חומרת הדין עם כל מי שאחראי לנזקים שנגרמו למרשי".

עורך הדין שי שקד
עורך הדין שי שקד

מהמועדון שבו התרחשה התקיפה נמסר בתגובה: "בעל המקום דיווח והזעיק את משטרת ישראל כשהמאבטחים מפרידים בין הניצים ומעכבים את המעורבים בהתאם לסמכותם. מצלמות המקום ומכשיר ה-dvr נמסרו לחוקרי המשטרה. מעבר לעובדות אלה, ולאור העובדה שהאירוע נשוא פנייתך נתון בחקירת משטרה - בעל המועדון מנוע למסור התייחסותו מעבר לכך. ש' הוא זה שהחל בקטטה וברח מהמשטרה. אנשי המודעון התקשרו למשטרה. הסרטון שמוצג הוא רק השניות האחרונות מאותו אירוע".