תיעוד מהומה בקניון בטבריה: גבר ללא מסכה נאזק ונעצר

גבר שהיה ללא מסכה על פניו התבקש ע"י שוטרים להזדהות. כשסירב, הודיעו השוטרים על עיכובו, אך הגבר התנגד וניסה לטענת המשטרה לעזוב - והוא נעצר ונאזק. בסרטון שפורסם נראה רגע המעצר. צפו

זמן צפייה: 03:08

אי-עטיית מסכה הובילה להתנגדות ומעצר: באירוע שהתרחש אמש בקניון בעיר טבריה נעצר גבר לאחר שסירב להזדהות בפני שוטרים שביקשו לרשום לו דו"ח על אי-עטיית מסכה. בסרטון שפורסם אמש נראה רגע המעצר והיום (שני) פרסמה המשטרה סרטון ממצלמת הגוף של אחד השוטרים.

כך זה נראה מזווית המצלמה על גוף השוטר:

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2108091426' autoplay='0' credit='משטרת ישראל' desc='' poster='' kid='1_09sdsyv0' duration='200']

שני השוטרים ניגשו לגבר באחת מהקומות העליונות בקניון לאחר שהבחינו כי הוא אינו עוטה מסכה. הוא התבקש להציג תעודת זהות במסגרת רישום דו"ח, אך נמנע ואשתו טענה כי יש לו אישור רפואי. השוטרים אמרו לאישה שאם יש לו אישור רפואי, אז הם מוזמנים לצאת החוצה והחוק מחייב עטיית מסכה בחלל סגור.

כתוצאה הודיעו לו השוטרים כי הוא מעוכב לתחנת המשטרה. בשלב הזה, כך לפי המשטרה, ניסה הגבר לעזוב את המקום והשוטר הלך אחריו תוך שהוא ממשיך לבקש ממנו להזדהות. לאחר שסירב גם לעיכוב, הודיעו לו השוטרים על מעצרו ובשלב זה הוא נאזק תוך שהשוטרים נאבקים בו.

"מדובר ללא ספק באירוע מצער שהיה יכול להימנע אם האזרח היה משתף פעולה, מזדהה כנדרש בחוק ונשמע להנחיות השוטרים", נמסר מהמשטרה.