שוטר חנק וקילל חשוד שהתנגד בזמן מעצר בפתח תקווה: "אזיין אותך, יא שרמוטה"

בלשים שביצעו מעצר של חשוד ברחוב סירקין בפ"ת תועדו כשהם מקללים אותו ומשתמשים נגדו בכוח מופרז לכאורה. במקביל, הצעיר השתמש נגדם במילות גנאי והמשיך להתנגד למעצר. "הם הכניסו לי מכות בתוך הרכב, בעטו בי וחנקו אותי". מהמשטרה לא נמסרה תגובה

זמן צפייה: 01:13

במהלך מעצר של צעיר הדרוש לחקירה על עבירות רכוש שבוצע ביום שני האחרון בפתח תקווה, תועד שוטר כשהוא מפעיל לכאורה אלימות וכוח מופרז כלפי הצעיר, תוך חניקות וקללות. השוטר נשמע בתיעוד כשהוא אומר לצעיר: "אני אזיין אותך. קום יא שרמוטה". תלונה הוגשה למחלקה לחקירות שוטרים בעקבות המקרה.

הצעיר מצידו גם גידף את השוטרים בחזרה ואמר לחדשות 13 כי "השוטר הזה רודף אחרי שלושה חודשים. הם יודעים איפה אני גר אבל בחרו לארוב לי באמצע עבודה. ישר חבר שלי צילם את זה, הוא הבין שקורה פה משהו לא רגיל. אחרי שהכניסו אותי לרכב הם הכניסו לי מכות".

עוד פירט הצעיר: "בעטו בי בתוך הרכב, חנקו אותי בתוך הרכב. גם אני קיללתי נכון, הייתי בשוק, פתאום קופץ עליך מישהו משום מקום. אחרי שראיתי אותו זהיתי שזה השוטר שמטריד אותי. זאת התנהגות בזויה, הוא מנצל את הכוח שלו והם פשוט עבריינים על מדים. אם לא היה את הסרטון הזה אף אחד לא היה מאמין לי".

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך פעילות משטרתית, זיהו השוטרים חשוד הדרוש לחקירה במשטרה. בתוך כך, בוצע מעצר כאשר החשוד מתנגד לו באופן אקטיבי וברוטאלי, מאיים על חייו של השוטר: 'אני ארצח אותך' וכשברשותו נתפסה סכין. לצד האמור, פרטי המקרה הועברו לבחינת הגורמים המוסמכים לכך".