הותר לפרסום: המשנה לראש עיריית ת"א לשעבר הוא החשוד בעבירות מין בקטין

לאחר שיאיר (שם בדוי) טען כי נתן שירותי זנות לבכיר בעירייה, בית המשפט התיר לפרסום שמדובר בארנון גלעדי. סיעת "אנחנו העיר" קראה לפיטוריו. חולדאי: "אין סובלנות לפגיעות מיניות מכל סוג"

זמן צפייה: 00:31

ארנון גלעדי, המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו לשעבר וחבר מועצת העיר הוא הבכיר החשוד בעבירות מין בקטין. היום (חמישי) הגיש הצעיר תלונה נגד גלעדי במשטרה. אתמול סיפר יאיר, שם בדוי, לעיתונאי ישראל היום ערן סויסה על שירותי זנות שסיפק לפני 12 שנים, כשהיה נער בן 15, לדמות פוליטית מוכרת ובכירה מאוד בעיריית תל אביב.נגד גלעדי הצעיר הגיש תלונה במשטרה

יאיר, שהתגורר אז ברחוב ועסק בזנות כדי לשרוד, תיאר מפגשים קבועים עם הבכיר כל כמה שבועות במשך כשנה וחצי. "הוא היה משלם לי 300-250 שקלים", הוא סיפר, "והייתי הולך לקנות אלכוהול כדי לטשטש את מה שהיה לי. רק רציתי שזה ייגמר, נגעלתי ממנו".

סיעת "אנחנו העיר" בעיריית ת"א קוראת לפיטוריו של המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו מר ארנון גלעדי בעקבות תלונות על ניצול מיני. המביעה נמסר: "ההאשמות נגד גלעדי הן חמורות מאין כמוהן, ועל ראש העירייה לפטרו מיד מכל תפקידיו הציבוריים כמשנה לראש העירייה וכיו"ר ועדה בעיריית תל אביב-יפו".

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, הגיב לנושא: "המעשים המיוחסים לחבר המועצה ארנון גלעדי הם קשים וחמורים. האמת צריכה להתברר על ידי גורמי אכיפת החוק, וככל שבוצעו מעשים פליליים - הוא צריך לתת את הדין. חשוב לומר, באופן עקרוני - אין שום סובלנות לפגיעות מיניות מכל סוג, על אחת כמה וכמה כשמדובר בנערים ונערות, ויש לגנותן בכל תוקף".

כזכור, לפני פחות מחודש נחשפו עדויות חבר מועצה נוסף ממועצת העיר תל אביב יפו, איתי פנקס-ארד, מחזיק תיק הקהילה הגאה. קיים לכאורה מפגשים מיניים עם נערים שהגיעו לפעולות והרצאות בארגון הנוער הגאה "איגי".