מפסיק לשלם שכירות ולא מתפנה: ההסתבכות של אבא של שלומית מלכה

רון מקס מלכה, אביה של הדוגמנית המפורסמת, משתמש בשמה של בתו כדי ליצור מצג שווא של אמינות בקרב משכירי דירות יוקרה. במקרה אחד אף פנה למתווכים והעמיד דירה ששכר להשכרה • תחקיר חדשות 13

זמן צפייה: 08:23

"את יודעת מי זאת שלומית מלכה? - זאת הבת שלי". במשפט הזה משתמש רון מקס מלכה כדי לייצר אמינות בקרב משכירי דירות מהם הוא שוכר. זו לא הפעם הראשונה בעשור האחרון שמלכה מסתבך עם החוק, אך הפעם זה קורה כשהוא נכנס לגור בשכירות בדירות יוקרה בכיכר המדינה בתל אביב ובחיפה.

"כשהוא (מלכה) פגש אותי פה מתחת לבניין, הוא הציג את עצמו כעורך דין. אז הוא גם הציג את עצמו כאביה של שלומית מלכה", אמר עמיקם, שבבעלותו דירת יוקרה בתל אביב. בהתחלה עמיקם התרשם ממלכה לטובה והוא החתים אותו על חוזה שכירות. אלא שאז החלו הצרות: מלכה לא שילם את שכר הדירה שלו וחשבונות אחרים, ומשנשאל מדוע לא, הוא ענה: "יש לך מכתב בדרך, ואני מציע לך לא לפנות אליי, אלא באמצעות עורך דין". בעקבות כך, עמיקם הגיש לבית המשפט בקשה לפינוי.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

תתאפשר תנועה אווירית בזמן הסגר: טיסות שכבר אושרו יפעלו כרגיל

היועמ"ש נגד אוחנה: דבריו על אישום נגד רה"מ – פיגוע בדמוקרטיה

מנכ"לית משרד האוצר: "בסגר הקרוב יתווספו עד 200 אלף מובטלים"

מקס רון מלכה
מקס רון מלכה | צילום: חדשות 13

לאחר תקופת שכירות מסוימת, מלכה החליף את המנעולים בדירה - וסיפר זאת במפורש לבעלי הדירה. "הוא תירץ את זה שיש לו נשק בדירה, ושהייתה לו הרגשה שמישהו ביקר בה בהיעדרו, לכן הוא החליף את המנעולים", אומר עמיקם, וכעת מלכה מתבצר בדירה, לא משלם שכר דירה ומסרב להתפנות. מאז, עמיקם מנסה בכל דרך אפשרית להוציא את מלכה מהדירה. והוא מצידו טוען כי הייתה הצפה בדירה ולכן הוא הפסיק לשלם את שכר הדירה. בנוסף, בעלי הדירה בתל אביב הופתעו לגלות שבזמן שהוא לא משלם להם, מלכה פנה למתווכים והעמיד את הדירה שלהם להשכרה.

מיקי, שבבעלותה דירה במרכז חיפה, השכירה למלכה את הנכס בחודש אפריל האחרון. גם היא הביעה בו אמון לאחר שאמר לה הוא עורך דין ואביה של הדוגמנית המפורסמת. מלכה ביקש לשלם את שכר דירה דרך הוראת קבע, אך מיקי דרשה ממנו שיקים לביטחון שאותם הוא לא העביר לה. באותו הזמן, היא נתקלת בפרסום על מקס מלכה והיא החליטה לבטל את החוזה עמו: "אמרתי לו שאני לא מעוניינת שתגור בדירה שלי", והוסיפה: "אחרי חצי שעה בערך אני מקבלת טלפון ממספר חסום, ושוטר אומר לי: 'אני נמצא פה מחוץ לדירה עם המשכיר. תגיעי לפה מייד ותפתחי לו את הדלת. אסור לך להחליף מנעול'".

מרון מקס מלכה נמסר בתגובה: "בכל חיי גרתי בכ-30 דירות שכורות. ברובן לא היו כל טענות נגדי ועמדתי בכול ההתחייבויות. הניסיון של בעלי דירה שעמם אני מצוי בסכסוך לערב את בתי שלומית בנושא הוא פסול".