אזרח ארה"ב החשוד בפגיעה מינית בבנותיו נעצר - ויוסגר

הגבר, ששוהה בארץ שלא כדין, נעצר בתום 5 שנות חיפושים עקב בקשת הסגרה מטעם ארה"ב. מהבקשה עלה כי הוא ביצע את המעשים בזמן שגרו בברוקלין, וכשנפתחה חקירה אשתו הסיעה אותו לשדה"ת כדי שיימלט

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: רויטרס

אזרח אמריקני השוהה בישראל מזה מספר שנים שלא כדין נעצר אתמול (ראשון) בתום חמש שנות חיפושים בדרום הארץ בחשד שביצע עבירות מין חמורות בשתיים מבנותיו הקטינות בבית המשפחה בברוקלין ניו יורק. מבקשת ההסגרה עלה כי לאחר שאחת הבנות הלוננה ונפתחה חקירה במשטרת ניו יורק, אשתו הסיעה אותו לשדה התעופה והוא ברח לישראל.

הוא נעצר בעקבות בקשת הסגרת מאת ממשלת ארה"ב והיום הוגשה נגדו עתירה לבית המשפט המחוזי בירושלים, במסגרתה ביקשה המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה להכריז עליו בר הסגרה לארה"ב. עוד עלה מבקשת ההסגרה כי המעשים בוצעו בין השנים 1996 ל-2004 כאשר המתלוננות היו ילדות צעירות. באוקטובר 2010 חשפה אחת מן השתיים את המעשים, ומשטרת ניו יורק פתחה בחקירה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

בן 42 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בחברה של בתו בת ה-12

דוח: עלייה של 8% בדיווחים על פגיעה בקטינים בשנה שעברה

החשוד ברצח בי-ם נעצר לפני כחודש בחשד למעשים מגונים בקטינה

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

חודשים ספורים לאחר שהגיע לישראל פקעה אשרת השהייה של המבוקש, ומאז הוא שוהה בישראל שלא כדין. החיפושים אחריו, שהחלו מאז אמצע 2015, לאחר שהגישה ארה"ב את בקשתה להסגרתו אליה, הסתיימו אתמול, כאשר כאמור הוא נעצר בדרום הארץ על ידי המשטרה.

בתוך כך, מוקדם יותר היום פורסם כי גבר בן 42 נעצר אתמול על ידי המשטרה בחשד שניסה לבעול קטינה מתחת לגיל 14, חברה של בתו בת ה-12, ושביצע בה מעשים מגונים. מחומר החקירה עלה כי החשוד, תושב הרצליה, ביצע בנערה מעשים מגונים במספר הזדמנויות לפני כשנה בביתו, בזמן שזו הגיעה לבקר את חברתה. בהמשך הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.