אחרי העימות עם בן גביר בביה"ח: עודה נחקר במשטרה

באוקטובר האחרון אירע עימות בין עודה לחבר הכנסת איתמר בן גביר שהגיש לבית החולים קפלן בעת שמחבל היה מאושפז במקום. עודה דחף את בן גביר וניסה למנוע ממנו להגיע לאסיר הביטחוני

זמן צפייה: 03:28

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, נחקר היום (שלישי) במשטרה בעקבות התלונה שהגיש נגדו חבר הכנסת איתמר בן גביר על תקיפה בחודש אוקטובר האחרון. התקרית אירעה בבית החולים קפלן כשעודה ניסה למנוע מבן גביר לבקר מחבל מאושפז בבית החולים. עודה שוחרר בתום החקירה ובמשטרה מסרו כי ממצאי החקירה יועברו לעיון והחלטה.

בן גביר הגיע לבית החולים על מנת לבחון את תנאי אשפוזו של האסיר הבטחוני מחמאס השובת רעב ומטופל בבית החולים, מוקדד אל קוואסמי. בן גביר הודיע מראש שיגיע למקום על מנת "לבדוק מקרוב את תנאי אישפוזו של המחבל קוואסמה". עודה ניסה למנוע ממנו להיכנס וטען כי כניסתו תפגע בחולה ואף קרא לעברו "מחבל קטן תסתלק מפה". בן גביר אמר למנהל בית החולים: "הוא יגיד לכם לא להכניס אותי? הוא ייתן הוראות לבית חולים?". לאחר מכן עודה דחף את חבר הכנסת מהציונות הדתית ובמקום התפתחה מהומה וצעקות.

אימו של האסיר סיפרה אז: "ראיתי ברשתות החברתיות שהוא תיכנן להגיע לביקור, שמעתי מתוך החדר בלאגן ורעש. למה הוא הגיע בכלל? למה הוא נמצא פה? אנחנו בכלל רצינו שבני יתאשפז ברמאללה והשב"כ לא אישר. אני לא רוצה בעיות עם אף אחד. לא רוצה שהוא יבקר אותנו, יש לי זכות לבחור מי יבקר ומי לא. אמרתי לבית החולים שאני מסרבת שאיש כמוהו יגיע לביקור, הוא לא מגיע לבקר חולה הוא מגיע להבעיר את השטח. הוא גזען שונא ערבים ושונא פלסטינים".