המשטרה חוקרת: הירי באישה בבת ים היה מכוון

עדי פרץ, בת 36, היא האישה שנורתה אמש בבת ים. מצבה עדיין מוגדר קשה. לאחר הערכה ראשונית שהיה מדובר בירי תועה, במשטרה חוקרים אם פרץ היוותה מטרה. בעלה: "היא לא מסוגלת לפגוע באיש"

זמן צפייה: 05:42

בבית החולים איכילוב ממשיכים להיאבק גם הבוקר (שלישי) על חייה של עדי פרץ, בת 36, שנורתה אמש בבת ים. היא נורתה בעת שנסעה במכוניתה ברחוב הנביאים בעיר, יחד עם בתה בת ה-4. בעלה סיפר הבוקר: "אשתי אישה דתייה ומאמינה עם כיסוי ראש שלא עשתה נזק לאף איש. היא לא מסוגלת לפגוע במישהו. היא הייתה בדרך לפגוש את חמתה התחתנו רק לפני ארבעה חודשים".

המשטרה פתחה בחקירת האירוע שנסיבותיו עדיין בבדיקה. אמש העריכו במשטרה שהיה זה ירי תועה, אך אחד הכיוונים שנבדקים כעת הוא גם ירי מכוון, והחוקרים החלו לגבות עדויות מהמעגל הקרוב של פרץ. חבר של המשפחה אמר לחדשות 13: "אנחנו בשוק, היא התחתנה לפני כמה חודשים. היא לא אחת שמסתבכת, לא מבינים מה היה שם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דגימות הבדיקה הסרולוגית: רבע מהתלמידים באלעד עם נוגדנים

רצח בחיפה: תושב העיר בן 41 נורה למוות

שנתיים אחרי ההתאבדות: 121 מיליון דולר הוענקו לקורבנות אפסטין

בבית החולים עדכנו כי מצבה של פרץ ממשיך להיות קשה והיא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי, מורדמת ומונשמת. סגנית מנהלת המחלקה הנוירוכירוגית, פרופ' רחלי גרוסמן, עידכנה הבוקר כי "עדי הגיעה בהכרה מלאה למיון, שם הידרדר מצבה מהר ולכן הוחלט להרדימה. היא סובלת מחבלת ראש משמעותית כתוצאה מהקליע שחדר ליד האוזן. בנוסף, סובלת מדימומים מפושטים במוח, ותחילה היה חשד לפגיעה משמעותית בכלי דם - אך היא נשללה. בשלב זה היא, כאמור, מורדמת ומונשמת במחלקה הנוירוכירורגית ובימים הקרובים נדע יותר טוב לאיזה כיוון זה הולך".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2108101020' autoplay='0' credit='' desc='פרופ׳ רחלי גרוסמן, סגנית מנהלת המחלקה הנוירוכירוגית' poster='' kid='1_tghbtjge' duration='86']

חובשי מד"א חגי נתני ויוסף ששון סיפרו: "הפצועה ישבה בתוך הרכב כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה מדממת. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הרגעה, עצירת דימומים וחבישה. העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים וולפסון. ילדה בת 4 שהייתה במושב האחורי הייתה נסערת מאוד. וידאנו שהיא לא נפגעה ולא נזקקת לטיפול רפואי והעברנו אותה לאמבולנס עד שבת משפחה הגיע למקום ולקחה אותה".

כזכור, בשנת 2008 נורתה למוות מרגריטה לאוטין, אישה בת 31 מיהוד, על ידי רוכב קטנוע באזור הטיילת בבת ים. האישה בילתה בחוף הים יחד עם בעלה ושני ילדיה, ונרצחה במהלך ניסיון חיסול כושל של עבריין.