בן 3 חודשים אושפז עם חבלות בכל גופו - הוריו חשודים בהתעללות

המשטרה עצרה זוג מהדרום בחשד להתעללות חמורה בבנם. זאת, לאחר דיווח מביה"ח על תינוק שטופל במקום. השניים נעצרו בעבר בחשד להתעללות בתינוק, שהיה בן 5 ימים. ההורים: קיבל מכה כשקילחנו אותו

זמן צפייה: 00:37

הורים מהדרום נעצרו אמש (חמישי) בחשד להתעללות חמורה בבנם התינוק בן השלושה חודשים. זאת, לאחר שבית החולים ברזילי העביר למשטרה דיווח על התינוק, שאושפז כשהוא סובל מחבלות חמורות בכל חלקי גופו. מצבו מוגדר כעת קל, וייתכן שישוחרר כבר היום. מדובר באותו זוג הורים שנעצר בתחילת חודש מאי בגין חשד להתעללות בתינוקו, שהיה אז בן חמישה ימים.

המשטרה חקרה את הזוג, והוא יובא היום בפני בית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרם. המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע. דיווח על המקרה הועבר לגורמי הרווחה בעיר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הקניונים ייסגרו, חופי הים יישארו פתוחים: כך ייראה סוף השבוע

המחאה מול מעון ראש הממשלה בבלפור: 55 מפגינים נעצרו

נתניהו: "לא חותר לבחירות"; כחול לבן: "תפסיק לדרדר לשם"

ניידת משטרה
ניידת משטרה

לפי גרסת ההורים, התינוק נפל בשעה שהם קילחו אותו באמבטיה והוא קיבל מכה. עם זאת, המשטרה חושדת שלתינוק נגרמו חבלות במקומות שונים בגוף. במהלך הדיון נשאל נציג המשטרה מה עולה מבדיקת הרופאים, וזה ענה כי החבלות, על פי הצוות הרפואי, נגרמו ממעשי אדם. עוד טוענים ההורים כי בנם הגדול, בן השלוש וחצי, עלה על התינוק וייתכן שזו הסיבה לחבלות בגופו. השופט קבע בהחלטתו כי "לאור אופי העבירות המיוחסות להורים, מתקיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות".

עו"ד מיכאל בוסקילה, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האב, אמר כי "האב מכחיש את החשדות, משתף פעולה עם החוקרים ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים. לשמחתנו מצבו של הילד טוב והוא צפוי להשתחרר מבית החולים". עו"ד ישי נגר, שמייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית: "האם מכחישה את החשדות ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את את גרסתה ותסיים את החקירה בהקדם".

לפני כמעט שלושה חודשים, כאמור, הזוג, בשנות ה-20 לחייו, נעצר בחשד להתעללות חמורה בבנם התינוק בן החמישה ימים. מצבו של התינוק היה בינוני והוא סבל מדימום במוח ומחבלות חמורות בפלג גופו העליון.

השניים נחקרו בתחנת המשטרה באשקלון, האב הובא לדיון בהארכת מעצרו, אך בית המשפט שחרר אותו. על פי הבדיקות שנעשו בבית החולים, ההורים פגעו בבנם התינוק בכוונה. דיווח הועבר לגורמי הרווחה בעיר גם אז.

"מסוכנות עדיין קיימת ועם זאת, בשים לב לנתוניו של האב ולנסיבות התיק, אני סבורה כי ניתן לאיין המסוכנות על ידי חלופה שתבטיח פיקוח על המשיב והימנעות מהימצאות ליד קטינים", כתבה השופטת נועה חקלאי.