תושב נתניה כבן 20 נעצר בחשד שאנס קטינה

חקירה נפתחה בעקבות דיווח מביה"ח בדבר קטינה שהגיעה למקום וסיפרה כי נאנסה. הנערה עבדה בעסק לממכר מזון לצד החשוד, ולאחר האירוע סיפרה על המקרה במקום עבודתה וכן בקרב משפחתה. החשוד, אשר שוחרר בעבר מאירוע דומה, שבו צוות ההגנה הוכיח שמדובר בתלונת שווא - טוען כי היחסים בוצעו בהסכמה

Uensje
אזיקים מעצר (אילוסטרציה) | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה הלילה (שני) תושב נתניה כבן 20, בחשד שאנס אמש קטינה תושבת העיר. החקירה נפתחה בעקבות דיווח מבית החולים בדבר אותה הקטינה, שהגיעה למקום ודיווחה כי נאנסה על ידי מכרה.

בתום דיון שנערך הבוקר בבית המשפט, הוארך מעצרו של החשוד עד ליום רביעי. לדברי המשטרה, הקטינה סיפרה בעבודה על המקרה לאחר שאירע, וסיפרה גם למשפחתה. עדיין לא נלקחה ממנה עדות בגלל מצבה הנפשי.

האירוע התרחש אתמול בסביבות השעה 23:00 מחוץ למקום העבודה של השניים, כאשר לפי גרסת החשוד היא נכנסה לאוטו שלו ויזמה נשיקה. לאחר מכן, סיפר כי יזמה יחסים, שלדבריו נעשו בהסכמה. חברו של החשוד נכנס אף הוא לרכב, ושהה עם אותה הקטינה מייד לאחר האירוע.

הוא סיפר: "ישבנו כמה דקות, הוא אמר שהוא בדיוק מקפיץ אותה לעבודה, אני לא ידעתי מי זאת. היא לא נראתה לחוצה, היא לא הסתכלה עלי ולא כלום. הוא היה רגיל. לא הייתי איתם בתוך האוטו, ירדתי מתחת לבית שלי והוא אמר לי שהוא מקפיץ אותה לעבודה. לא זיהיתי משהו שיכול להיות חשוד. אני מכיר אותו מגיל שמונה, אנחנו חברים הכי טובים, כמו אחים. לא מאמין שהוא יכול לעשות את זה. לא יודע. ראיתי אותו בדיוק לשתיים-שלוש דקות כשהוא הגיע מתחת לבית שלי".

החשוד והקטינה הכירו בעבודה, הוא עובד כשליח והיא עובדת באותו עסק לממכר מזון. האירוע עצמו קרה בגבעה שמאחורי המלון "בלו ביי". לחשוד ישנו אירוע קודם שבמסגרתו הוא שוחרר, אחרי שצוות ההגנה הוכיח שמדובר בתלונת שווא על אונס. אחותו הקטנה של חברו של החשוד, אשר שהה עם הקטינה ברכב, לומדת באותה הכיתה עם הקטינה המתלוננת. היא זו שהתקשרה באחת בלילה אל החשוד וצעקה עליו שהוא אנס את חברתה, כפי שלטענתה אנס בעבר גם חיילת.