הצצה לטכנולוגיה הישראלית מאחורי ההכרזה המסקרנת של לנובו

ענקית המחשבים לנובו משתפת פעולה עם Lumus הישראלית ומציגה לעולם את הטכנולוגיה של החברה מנס ציונה ב-ThinkReality A6, משקפי המציאות הרבודה הראשונים מתוצרתה המיועדים עבור המגזר העיסקי

זמן צפייה: 02:52

במהלך כנס Transform 3.0 at Accelerate השנתי של לנובו, המכוון לקהילה העיסקית , חשפה החברה מותג חדש בשם ThinkReality -פלטפורמת מציאות רבודה שפיתחו בחברה ואשר סנונית ראשונה שלה נחשפה באותו האירוע. ה-ThinkReality A6 היא מערכת של משקפיים, השוקלת רק 380 גרם, אותה המשתמש יכול להרכיב על ראשו. הסוללה מגיעה כחלק נפרד. למרות המבנה הקומפקטי, זוהי מערכת עוצמתית עם רזולוציה של 1080P בכל עין, טווח צפייה של 40 מעלות, 2 מצלמות, חיישני עומק וחיישן RGB. בזכות כל הרכיבים האלו, ה-ThinkReality A6 מעוצב לבצע אופטימזציה לרזולוציה ולבצע ניווט המותאם לכיוון ראשו של המשתמש. שלט 3Doff מאפשר למשתמש לבצע אינטרקציה עם חפצים וירטואליים. את המוצר החדש מניע מעבד סנאפדרגון מדגם 845 XR ואילו האופטיקה שלו – מקורה בטכנולוגיה ייחודית שפיתחה חברת לומוס הישראלית.

הכירו את ה ThinkReality A6 משקפי המציאות הרבודה הראשונים של לנובו המיועדים לקהילה העסקית. ה  ThinkReality A6 מאובזר ביחידת עיבוד ראייה מבית אינטל, שדה ראייה אלכסוני של 40 מעלות, ורזולוציית 1080p לכל עין,ועם משקל של 380 גרם הרי שה-A6 היא אחת ממערכות המציאות הרבודה הלבישות הקלות ביותר בקטגוריה. את המוצר החדש מניע מעבד סנאפדרגון מדגם 845 XR ואילו האופטיקה שלו – מקורה בטכנולוגיה ייחודית שפיתחה חברת לומוס הישראלית.

Lumus פיתחה מסכים שקופים הקרובים לעין, הם מבוססים על טכנולוגיה מוגנת פטנט - Waveguide רפלקטיבית. הטכנולוגיות של Lumus פועלות במשקפיי AR כבר יותר מעשור והם מציעים יכולות של צפייה דרך מסך, טווח ראייה רחב ויכולות לראות את התוכן באור יום, לא בצורה פולשנית ובמראה טבעי. “כאשר ענקית טכנולוגיה כמו לנובו בוחרת באופטיקה עבור מכשירי ה-AR שלה, היא יודעת שלאותם רכיבים יש השפעה משמעותית על החוויה והביצועים של המוצר הסופי", אומר ארי גרובמן, מנכ"ל Lumus. "אנחנו גאים מאוד שלנובו בחרו לשתף איתנו פעולה, מכיוון שברגע שמדובר בייצור המוני של משקפיי AR עם ביצועים מעולים, האופטיקה של Lumus היא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר בשוק היום לכל יצרן OEM".

בחברה מנס ציונה אומרים כי הצגת משקפיי ThinkReality A6 מוכיחה את היעילות של המודל העסקי שנוצר בין Lumus ו-Quanta Computer, יצרנית רכיבי מחשבים (OEM) מובילה, דבר המוביל לצעד חשוב קדימה לאימוץ מאסיבי של משקפיי AR. לפני 18 חודשים נחתם הסכם רישוי בו Quanta תייצר את המנוע האופטי עבור Lumus, הכולל את טכנולוגיית ה-Waveguide הרפלקטיבית וגם תבצע ייצור המוני של האופטיקה של Lumus ליצרני OEM מובילים (Tier 1) ומותגי טכנולוגיה הפונים לצרכנים. ThinkReality A6 הוא המכשיר הראשון המשתמש במנוע האופטי של Lumus וזוכה ליצור המוני מוקדם מיצרנית מובילה בטייוואן.