שמונה חודשים אחרי הפיגוע הרצחני: אמה של רנה שנרב ילדה בת

משפחת שנרב שאיבדה את בתם בת ה-17 בפיגוע במעיין בדולב באוגוסט אשתקד חובקת ילדה חדשה. "המחבלים הארורים לא ינצחו אותנו - נמשיך לחיות עם אמונה גדולה ונביא חיים חדשים לעולם"

זמן צפייה: 02:46

איתן ושירה שנרב, הוריה של רנה שנרב, שנרצחה בפיגוע במעיין בדולב באוגוסט אשתקד, חבקו הערב (שלישי) ילדה חדשה למשפחה. בחשבון הטוויטר "קול רנה" שנפתח לזכרה של בתם סיפרו השניים על הבשורה המשמחת: "בשמחה גדולה ובהודיה עצומה לה' יתברך, אנו שמחים לבשר על לידת ביתנו"

בהודעה המשפחה התייחסה גם למועד הולדת בתם (יום הזיכרון לשואה ולגבורה) וגם לפיגוע שבו איבדו את בתם. "לא הנאצים יימח שמם ולא המחבלים הארורים ינצחו אותנו, אנו נמשיך לחיות עם אמונה גדולה ונביא חיים חדשים לעולם".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

סקר: 62% בעד ממשלת נתניהו-גנץ; רק 31% מאמינים שהרוטציה תקוים

לפיד: "ריסקו את הכנסת"; גנץ: "היו שהעדיפו עוד בחירות"

ביום הזיכרון תיאסר הגעה לבתי עלמין, סגר כללי ביום העצמאות

כזכור, בפיגוע שבו נרצחה רינה שנרב בת ה-17, נפצעו קשה ובינוני אחיה ואביה. השלושה נפגעו בפיצוץ מטען חבלה שהטמינו מחבלים במעיין עין בובין, הסמוך להתנחלות דולב. כוחות הביטחון לכדו את חוליית הטרור שביצעה את הפיגוע - שלושה מחבלים מהחזית העממית לשחרור פלסטין - כשברשותה מטען חבלה נוסף מוכן להפעלה.

איתן שנרב ובן דודו, הפרמדיק שלמה פרל
איתן שנרב ובן דודו, הפרמדיק שלמה פרל | צילום: חדשות 13

לפני כארבעה חודשים הוגש כתב אישום נגד סאמר ערביד, ראש החולייה שביצעה את הפיגוע שבו נרצחה שנרב, בגין גרימת מוות בכוונה. כזכור, ערביד התמוטט ואושפז קשה אחרי חקירת שב"כ, אך החלים כעבור מספר ימים. על פי כתב האישום, ערביד ושניים מחברי החולייה בחנו את האפשרות לבצע פיגוע בו יניחו מטען חבלה במטרה לגרום למותם של ישראלים. הם הגיעו למעיין בדולב מספר פעמים על מנת לאסוף מידע על השטח ולבדוק מהם הזמנים שבהם מגיעים חיילים ומתיישבים יהודים למעיין.

השלושה החליטו לבצע את הפיגוע במהלך חודש אוגוסט, ולהניח במעיין מטען ביום שישי - אולם משום שבמהלך הנסיעה למקום התברר להם כי טרם הושלמה במלואה הכנת הפצצה, הם חזרו לאחור וקבעו לבצע את הפיגוע במועד אחר - יום שישי, 23 באוגוסט, סמוך ליום הזיכרון של "אבו עלי מוצטפא" שהיה מבכירי החזית העממית בעבר.