הותקפה על ידי גבר אלמוני - בלב ת"א: "חשבתי שאני עומדת למות"

דור תורג'מן, בת 25, צעדה אל ביתה בשעות הערב ברחוב ביאליק שבעיר, לאחר בילוי עם חברים. לפתע קפץ עליה גבר זר והחל להכות אותה: "בעטתי בו, ניסיתי להיות תזזיתית. הוא חנק אותי חזק מאוד"

זמן צפייה: 02:18

דור תורג'מן, בת 25, צעדה ביום רביעי אל ביתה במרכז תל אביב כשפתאום מצאה את עצמה מותקפת על ידי גבר אלמוני, שלא נתפס עד היום. "אני זוכרת שהרגשתי מחנק ופתאום מצאתי את עצמי על הרצפה. הוא חנק אותי מאוד חזק. לא הצלחתי לנשום, בקושי הצלחתי לדבר", סיפרה.

דור תורג'מן, שהותקפה על ידי גבר אלומני בלב תל אביב
דור תורג'מן, שהותקפה על ידי גבר אלומני בלב תל אביב | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"בדרך לבקר את אמא": ילד נתפס בדרום – כשהוא נוהג ברכב • תיעוד

הגיע עם בן זוגו למסעדה – ולא הוכנס: "אמרו שזוג זה גבר ואישה"

הייטקיסטים ביום סופרים בלילה: הכירו את האנשים שחיים את החלום

הארוע הקשה קרה לאחר שתורג'מן סיימה בילוי משותף עם חברים וצעדה על רחוב בוגרשוב, בו היא הולכת בדרך כלל. לפתע, כשהגיעה לרחוב ביאליק, תקף אותה כאמור, אדם זר. "הלכתי מכאן, ופתאום הוא קפץ עליי", סיפרה. "חשבתי שאני הולכת למות, בעטתי בו, ניסיתי להיות הכי תזזיתית. דחפתי לו שתי אצבעות לעיניים הכי חזק שיכולתי".

צווארה של תורג'מן לאחר התקיפה
צווארה של תורג'מן לאחר התקיפה | צילום: החדשות 13

בתום התקיפה המזעזעת, היא מספרת, "שתי בחורות ניגשו אליי ועזרו לי". לאחר מכן הגישה תלונה למשטרה, שמנהלת כעת מצוד אחר האלמוני שמטיל אימה על תושבי השכונה השלווה בדרך כלל.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "הצוות המיוחד שהקמנו מבצע חקירה יסודית כדי למצות את הדין עם החשוד במעשה. אנו קוראים לכל אדם שנפל קורבן למעשה דומה ליצור קשר עם המשטרה ללא שיהוי".