"אסון בלתי נתפס": ציפי ובתה נועם נהרגו בתאונת הדרכים ליד י-ם

מכונית התנגשה ברכב של משפחת רימל מבנימין, וגרמה למות השתיים. איתי בן ה-10 נפצע אנוש והאב אפרים קשה. המשטרה בודקת את החשד שהנהג הפוגע נסע במהירות מופרזת

זמן צפייה: 01:09

אסון בדרכים: ציפי רימל בת ה-34 ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות מהיישוב נווה צוף שבבנימין הן ההרוגות בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה הלילה (ראשון) בכביש 443, בצומת גבעת זאב סמוך לירושלים. אבי המשפחה, אפרים, מאושפז במצב קשה, ובנו איתי בן ה-12, שחוגג היום יום הולדת, נפצע אנוש.

"ציפי הייתה אישיות מדהימה, מלאת אהבה עם מאור פנים ואכפתיות לכל אדם", ספד היישוב. "היא הייתה מעורבת מאוד בקהילה. עבדה בהוראה כמורה לאנגלית בבית הספר ביישוב. שני בני הזוג היו בעבר רכזי נוער ביישוב, ושליחים בקהילה היהודית בשיקגו. בתם הקטנה נועם רחל, שנולדה לפני שלושה שבועות, מילאה את המשפחה בשמחה".

לכתבות נוספות בנושא >> 

אסון ליד ירושלים: אם ובתה בת ה-3 שבועות נהרגו בתאונת דרכים

הקטל בכבישים: בת 70 נהרגה בתאונת דרכים בנוף הגליל

ציפי רימל ובתה נועם רחל שנהרגו בתאונה עם אב המשפחה אפרים
ציפי רימל ובתה נועם רחל שנהרגו בתאונה עם אב המשפחה אפרים | צילום: באדיבות המשפחה

"זה אסון בלתי נתפס, מדובר במשפחה מלאת חסד ועשייה. בית היישוב כולו אבל, ומחזק את המשפחה", נמסר מטעם נווה צוף. למשפחה עוד שלושה ילדים שלא היו באירוע, ילדה בת 9, וילדים בני 7 ו-3.

בתוך כך, המשטרה בודקת את החשד שהנהג הפוגע, שנפצע בינוני-קשה באירוע, נסע במהירות של כ-180 קמ"ש ופגע בעוצמה ברכב המשפחה. בוחני תאונות הדרכים אספו ראיות ועלה החשד כי התאונה התרחשה בזמן שהרכבים היו בנסיעה, וכתוצאה ממנה נפגעו שלושה רכבים נוספים שעמדו בצומת.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191201-1204' autoplay='0' credit='' desc='דבורה רימל סופדת לגיסתה ציפי' kid='1_fm4zo0kj' duration='70'']

דבורה רימל, אחותו הצעירה של אפריים אב המשפחה סיפרה כי "ציפי הגיעה לחיים שלנו כשאני הייתי בכיתה ה'. הגיעה מלאת כוח רצון וסבלנות והפכה להיות החברה הכי טובה שלי כבר בגיל קטן. הבית שלהם היה פתוח לנו בתור משפחה לא היה קשר רגיל עם גיסה, היא הייתה כמו עוד אחות גדולה. תמיד עם חיוך עלהפנים כל דבר שהיה אפשר להתנדב היא עשתה. סיפרתי לה דברים שלא סיפרתי לאחים שלי או להורים שלי".

"לפני שלושה שבועות היא ילדה את נועם", סיפרה, "נועם נולדה יפה, וציפי כל כך התרגשה שיש לה עוד בת סוף סוף אחרי שלושה בנים. לפני שלושה שבועות החזקתי אותה בבית חולים כשהיא רק נולדה ועכשיו באתי להיפרד ממנה באותו בית חולים בדרכה האחרונה עם אמא שלה".

ציפי רימל ובתה נועם שנהרגו בתאונת הדרכים
ציפי רימל ובתה נועם שנהרגו בתאונת הדרכים | צילום: באדיבות המשפחה

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, אשר שהה הלילה בבית החולים עם פצועי המשפחה, ציין כי זהו "בוקר קשה לתושבי מטה בנימין. התבשרנו הלילה על התאונה הקשה בצומת גבעת זאב בה נהרגו ציפי ונועם רחל למשפחת רימל, מעמודי התווך של היישוב נווה צוף. בשעה קשה זו אנו מחזקים את המשפחה היקרה ותושבי היישוב נווה צוף ומתפללים להחלמתם של שאר הפצועים".

תנועת עזרא, שבה עובד אב המשפחה אפרים רימל, ציינה כי התנועה "אבלה וכואבת על מותן של ציפי ונועם רחל". שאול דה מלאך, מזכ"ל התנועה סיפר כי "אפרים נכנס לתפקידו בתנועה לפני מספר חודשים והביא איתו הרבה מאוד שמחת חיים וחדוות עשייה לתפקיד. רק לפני כשלושה שבועות שמחנו וחגגנו איתם את הולדת ביתם נועם רחל, בשמחה גדולה בתנועה, וכעת אנו מזועזעים לשמוע על התאונה המחרידה שבה ציפי ונועם רחל מצאו את מותן. אנו מתפללים כולנו לרפואתם של אפרים ובנו איתי".

כאמור, ציפי רימל בת 35 ובתה בת השלושה שבועות, נועם רחל, נהרגו הלילה בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכביש 443, סמוך לגבעת זאב שליד ירושלים. באירוע נפגעו גם ילד בן 10 שמאושפז במצב אנוש, גבר כבן 40 שנפגע קשה, וכן צעיר בן 18 מרכב נוסף, שפונה לבית החולים במצב קשה-בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

תאונה בכביש 443
תאונה בכביש 443 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד שהתרחשה בצומת גבעת זאב", סיפר חובש מד"א, ישי לוי. "שני הרכבים היו ממש מעוכים ומפורקים והפצועים נלכדו בתוכם. תוך כדי הטיפול הרפואי בפצועים לוחמי האש חילצו אותם, תינוקת שהייתה בסל-קל במושב האחורי חולצה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, העברנו אוֹתה במהירות לניידת טיפול נמרץ והיא פונתה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

"נוסעת שישבה לצדו של הנהג, אישה כבת 35, הייתה מחוסרת הכרה", הוסיף לוי. "התחלנו את הטיפול הרפואי בשטח והיא פונתה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. נהג הרכב, צעיר בן 18, חולץ כשהוא בהכרה וסובל מחבלת בטן, הוא פונה לבית חולים כשמצבו קשה. ילד כבן 10, שנלכד במושב האחורי והיה מחוסר הכרה, פונה לבית החולים תוך טיפול רפואי מציל חיים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם".

בד בבד, הולך רגל כבן 70 נהרג מפגיעת רכב בכביש 4, סמוך לצומת הדסים. צוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. כביש 4 נחסם לתנועה מצומת הדסים לכיוון דרום. נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה.