בן 70 נהרג מפגיעת משאית בהרצליה; אופנוען התנגש בקיר בת"א ומת

הולך רגל נפגע מכלי רכב כבד ברחוב יוסף נבו בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הגבר • בן 22 נהרג בחניון ברחוב סמטת כביר בתל אביב – הנסיבות בבדיקה

הולך רגל בן 70 נהרג מפגיעת משאית בהרצליה
הולך רגל בן 70 נהרג מפגיעת משאית בהרצליה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הקטל בכבישים: גבר כבן 70 נהרג היום (שישי) מפגיעת משאית ברחוב יוסף נבו בהרצליה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

אנשי מד"א יששכר וייס ועידן שינה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הדי פיצוצים ליד הגבול בגולן בצד הסורי – נזק נגרם למבנה ורכב

משרד הבריאות: 1,889 נדבקים חדשים אובחנו אתמול – 81 מונשמים

הקניונים ייסגרו, חופי הים יישארו פתוחים: כך ייראה סוף השבוע

זמן קצר לאחר מכן, רוכב אופנוע בן 22 נהרג לאחר שהתנגש בקיר בחניון ברחוב סמטת כביר בתל אביב. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות.

חובש מד"א שי בכר סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הצעיר שוכב בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה קשה בראשו. מייד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

התאונה בתל כביר, רוכב אופנוע נהרג
התאונה בתל כביר, רוכב אופנוע נהרג | צילום: תיעוד מבצעי מד''א