אבודים, עונה 13, פרק 3: מי הרעיל את אמא?

המסע של צופית והתאומות השבדיות ממשיך, והפעם צוות אבודים מאויים על ידי קרובי התאומות המסרבים לשתף פעולה בחקירת הרצח. אבודים - חלק 3 לצפייה ישירה

זמן צפייה: 49:38

בתוך סבך המוטיבציות השונות של כל מי שמצא את עצמו לוקח חלק בפרשה המזעזעת הזו, הולכת ומזדקרת דמותה הטראגית של אימן הביולוגית של אמה ומתילדה (זו שבמסמכי האימוץ מופיעה תחת שלושה שמות שונים), וו'רדה שמה, בדואית מכפר בדואי בצפון הארץ. מי באמת הכיר אותה? האם סיפרה למישהו את צפונות ליבה, או לפחות את גירסתה לאירועים שהובילו לסוף חייה כשהיא בת 19 בלבד? האם נאנסה? בידי מי? באיזו דרך הושתק הסיפור הטראומתי?

'אבודים' מחליטה לשלוח אל הכפר שבו הכל קרה – חוקר פרטי בדואי סמוי. המשימה: איסוף מידע על סיפורה הטעון והרגיש של אמן של אמה ומתילדה. האם נמצא בין בני השבט הרבים בכפר מגוריה של האם הביולוגית של התאומות את מי שישתף פעולה ויאפשר גישה פנימה אל המשפחה והסיפור? האם מי מבני המשפחה הביולוגית של היולדת יסכים לדבר עם בנותיה האבודות?

מכאן ואילך, נחשף רצף אירועים מצמרר, כשעדויות קשות על אלימות, זעם ונקמות, מחדדות את הדילמה שלנו - נוכח הסיכון המיידי שמרחף באוויר, שכן ברגע שנחשפת המעורבות של 'אבודים' בסיפור הנפיץ – משוגרים לעברנו איומים מרומזים יותר ומרומזים פחות.

החלק הראשון של אבודים לצפייה ישירה

החלק השני של אבודים לצפייה ישירה

החלק השלישי של אבודים לצפייה ישירה

החלק הרביעי של אבודים לצפייה ישירה