אבודים חוזרת בעונה חדשה עם אחד הסיפורים המטלטלים והמסוכנים ביותר שנעשו

בראשון הקרוב, שנתיים מאז שודרה העונה האחרונה, חוזרת צופית גרנט עם עונה סוערת ודרמתית במיוחד, כשבמרכז העונה מותחן דרמתי בן ארבעה פרקים שחושף את סיפורן הבלתי נתפס של אמה ומתילדה, תאומות שבדיות שגילו כי נולדו בישראל

זמן צפייה: 00:57

במרכז העונה החדשה שתחל ביום ראשון הקרוב בערוץ 13, יוצאים "אבודים" וצופית גרנט מותחן דרמתי בן ארבעה פרקים שחושף את סיפורן הבלתי נתפס של אמה ומתילדה, תאומות שבדיות שגילו כי נולדו בישראל. לצד סיפורן של השתיים, חושפת 'אבודים' תחקיר מטלטל, לפיו הוציאה מדינת ישראל מאות ילדים ישראלים מבתיהם בהתנהלות סודית מטרידה שהותירה לא מעט ילדים ומשפחות באפלה.

עוד באבודים:

"אני חייבת לדעת מה קרה כדי להמשיך בחיי": סיפורן הבלתי נתפס של אמה ומתילדה

אבודים עם צופית גרנט | ראשון בערוץ 13

ככל שמתבררת זהותן של הורי התאומות, מאוים צוות "אבודים" על ידי משפחתן הביולוגית, בשל הגילוי הדרמתי על רצח מזעזע שהוביל להשתקת מוחלטת של הסיפור כולו.

[brightcove_iframe video_id='news-avudim-season-13-clips-01-hazaza-01' autoplay='0' credit='' desc='הצצה לפרק הבכורה של אבודים - ראשון בערוץ 13' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1632909318/uploads/2021/902508951.jpg' kid='1_l8qfvmo1' duration='52']

אמה ומתילדה הגיעו לשוודיה יחד כתינוקות וגדלו כתאומות במשפחה מאמצת שעטפה אותן בביטחון ודאגה לכל מחסורן, אבל אסור היה להן לדעת מהם שורשיהם ("תמיד אמרו 'ששש, אסור לדבר על זה'') והכמיהה ללמוד על זהותן הלכה עם השנים והתעצמה: היכן הן נולדו? למה נמסרו לאימוץ? מדוע הוחתמו הוריהם המאמצים באופן חריג למדי על מסמכי סודיות? ובעיקר: מדוע מתגלות שוב ושוב סתירות בין הפרטים השונים במסמכי האימוץ שלהן?

השתיים יוצאות למסע רווי בתפניות ובדילמות ממדינתן השלווה והמנומסת אל אחד הכפרים האלימים בישראל. האם יתכן שאמה ומתילדה, תאומות שבדיות שנולדו בישראל, נלקחו מאימן הביולוגית בניגוד לרצונה? מה עלה בגורלה? האם היא בחיים, כפי שעשויים לרמז פרטי הזיהוי הכפולים במסמכי האימוץ? או שמא ניסו גורמים המעורבים בהנפקת המסמכים לתעתע במי שיבקש לעיין בהם ולא לאפשר כל גישה אל האמת באחד הסיפורים המטלטלים והמסוכנים ביותר בהם טיפלה "אבודים".

אבודים עם צופית גרנט - ראשון מייד אחרי החדשות בערוץ 13