"יפהפיית דמשק": חייל סורי קרא לבת של אסד להינשא לו - ונעצר

יזן א-סולטאני, חייל בצבא סוריה, העלה בסוף השבוע סרטון לרשת, בו התוודה על אהבתו לבת של נשיא המדינה בת ה-16. הגולשים הזהירו אותו מפני המשטר - אך הוא בחר להמשיך. "את שלי ואני שלך"

זמן צפייה: 02:25

חייל בצבא סוריה בשם יזן א-סולטאני העלה בסוף השבוע סרטון לרשתות החברתיות שבו הוא קרא לבתו של הנשיא בשאר אל-אסד, זן בת ה-16, להינשא לו. "אני אוהב אותך זן, יפהפיית דמשק", אמר א-סולטאני, "אני דלוק עלייך. אני מאוד אוהב אותך. אני שלך ואת שלי. שתהיי לי בריאה".

בסוף השבוע הוא קיבל מספיק אומץ לפרסם את הסרטון ולחשוף את אהבתו לבת הנשיא הצעירה, אבל ספק אם הביא בחשבון את ההשלכות שעשויות לנבוע מן המהלך. ואכן, הסרטון הקצר הצליח לעורר סערה גדולה בסוריה, ואלפי גולשים הזהירו אותו כי אם לא יפסיק, ייתכן שיחוסל על ידי המשטר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הצהרת מנכ"ל משרד הבריאות ברקע העלייה בתחלואה

מבקר המדינה: לא אפתח בבדיקה בעניינו של היועץ המשפטי לממשלה

פרשת טדי שגיא: מנכ"ל משרד הבריאות לא ינקוט צעדים נגד גרוטו

יזן א-סולטאני, חייל בצבא סוריה
יזן א-סולטאני, החייל בצבא סוריה, שהתוודה על אהבתו לבת של הנשיא בשאר אל-אסד | צילום: חדשות 13

"אני מציע לך הצעה של אח - תתעשת", קרא לו בלוגר בסרטון תגובה שהעלה לרשת. "היו כאלה לפניך שהופיעו ברשתות החברתיות וביקשו בקשות קטנות - ואנחנו כבר לא רואים אותם. דע לך שאתה מתקרב לקווים האדומים".

היו כאלה גם שאיחלו לו מזל טוב והיו שכינו אותו "הזוי" או "לוקה בנפשו", אבל החייל המשיך בשלו ופרסם גם ברשתות החברתיות פוסטים על אהבתו לבתו של אסד, והוא אף העלה תמונות שלו ושל בת הנשיא עם כינויי חיבה ואהבה. "את תהיי שלי לאורך כל הדרך, אנשאללה, עד סוף החיים. אני לא אוותר עלייך בשום פנים ואופן", הוסיף.

זן, בתו של נשיא סוריה בשאר אל-אסד
זן, בתו של נשיא סוריה בשאר אל-אסד | צילום: חדשות 13

לנשיא סוריה, בשאר אל-אסד, ורעייתו אסמאא' שלושה ילדים. זן בת ה-16, כרים בן 15 וחאפז, הבכור, בן 18. המשטר בדמשק ומשפחת אסד לא התייחסו עד כה להצעת הנישואים והתעלמו מהסערה. המודיעין הסורי פרסם בסוף השבוע תמונות של בשאר אסד ורעייתו אסמאא' מבקרים חיילים סמוך לדמשק.

והיום, כצפוי, אחיו של המעריץ האובססיבי הודיע ברשתות החברתיות כי החייל הסורי הוכה על ידי המודיעין של אסד ונלקח למקום בלתי ידוע.