זנזיבר: האי האפריקני האקזוטי שמושך אליו יזמי נדל"ן ישראלים

חברות בנייה רבות שמחפשות אחר היעד הבא להשקיע בו מעבר לים, שמו את עיניהן על האי שבו חם כמעט כל השנה. הן בונות מלונות ומחפשות משקיעים שירכשו יחידת נופש. "עלויות תפעול נמוכות"

זמן צפייה: 03:50

בזנזיבר, האי האקזוטי שבו קיץ, חול וים מתקיימים כמעט כל השנה. כעת מסתבר כי האי מושך אליו לא רק תיירים, אלא גם ישראלים שמבינים את הפוטנציאל ומקימים שם מלונות. רן הראל, יזם שבונה מלון באי, סיפר: "נפתחו בשנים האחרונות בתי מלון טובים באי, ועדיין עלויות התפעול מאוד נמוכות. זאת מדינה עולם שלישי".

האי האפריקני הפך ליעד אטרקטיבי עבור חברות הנדל"ן הישראליות שמשקיעות מעבר לים. "60 מטרים של חדר ומרפסת באותו הגודל, בריכה פרטית" , מתאר מתן פרטמן, גם הוא יזם שבונה מלון בזנזיבר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

עשרות ישראלים תקועים בזנזיבר כבר 3 ימים: "אין איך לתאר את הסיוט הזה – אלא כביזיון"

"קרה נס גדול": אפרת שנפצעה אנושות מפגיעת הברק מדברת לראשונה

"מוחמד דף החדש": האדם שאחראי על ירי הרקטות מעזה

זנזיבר
זנזיבר | צילום: shutterstock

יזמי הנדל"ן, שתמיד מחפשים שווקים חדשים ולא מפותחים, החליטו שגן העדן של אפריקה הוא הדבר הבא. הם רכשו שלושה דונם באי וייבנו בו מלון. במקום יהיו 35 יחידות נופש, החוף מצד אחד והג'ונגל מהשני.

החדרים יהיו גדולים משמעותית מהסטנדרט האירופי, ויציע רמת מחייה גבוה יחסית למדינה. כעת, הם מנסים לשכנע את הישראלים להשקיע במיזם בין 150 למאתיים אלף דולרים. תמורת סכום זה יקבלו את יחידת הנופש לשבוע בשנה. מדובר במודל שלישראלים כבר היה ניסיון עימו, אך לא מאוד מוצלח. פטרמן המשיך ואמר: "בית הנופש של פעם היה באמת יחידות אירוח. אנחנו מסתכלים על זה כהשקעה בעיקר, השהייה פה שבוע בשנה תהיה בונוס".