ירח דבש מהגיהנום: אזרח אמריקני חשוד שרצח את אשתו בפיג'י

משטרת פיג'י הודיעה על הרצח שאירע במתחם וילות על אי פרטי שבו התארחו בראדלי דוסון ואשתו כריסטי צ'ן שחגגו את ירח הדבש לאחר חתונתם. גופתה של צ'ן, שהוכתה למוות, נמצאה בחדרם המשותף לפני כשבועיים וכעבור יומיים אותר דוסון בחלק אחר על האי - ונעצר

אי הצבים בפיג'י
אי הצבים בפיג'י | צילום: משרד התיירות של פיג'י

רשת ABC האמריקנית דיווחה היום (שישי) על רצח שאירע באי הצבים בפיג'י לפני כשבועיים ובו נרצחה אזרחית אמריקנית בשם כריסטי צ'ן ולפי החשד, מי שביצע את הרצח הוא בעלה בראדלי דוסון, בן 38. הרצח אירע באי שבו חגגו השניים את ירח הדבש שלהם לאחר שהתחתנו לאחרונה.

לפי הדיווח, גופתה של צ'ן בת ה-36 שהוכתה למוות נמצאה לפני כשבועיים בחדר שבו התארחו השניים באי שמוכר כאי פרטי המארח 14 זוגות בלבד בכל זמן נתון. יומיים לאחר מציאת הגופה נעצר דוסון כשהוא בחלק אחר של האי.

אי פרטי עם 14 וילות. אי הצבים בפיג'י
אי פרטי עם 14 וילות. אי הצבים בפיג'י | צילום: משרד התיירות של פיג'י

הוא הופיע לראשונה בבית המשפט לפני כתשעה ימים והואשם בעבירת רצח. התיק הועבר לבית המשפט העליון בפיג'י, שם יתקיים דיון בשבוע הבא. עורך דינו של דוסון סיפר לרשת ABC כי הוא מתכוון לבקש לשחרר את לקוחו בערבות, אך ציין כי יהיה קושי לקבל את הבקשה בשל העובדה כי דוסון הוא אזרח זר ללא קשרים במדינה.

מפקד המשטרה המקומית ארווינד קומאר סיפר לרשת הטלוויזיה האמריקנית כי החקירה עודנה נמשכת והחוקרים ממשיכים לאסוף ראיות, שיוצגו בדיון בשבוע הבא בבית המשפט.

אי הצבים הוא אי פרטי עם מתחם וילות. בעלי המתחם אישר את הדיווח על דבר הרצח. "אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם הרשויות. הדבר הכי חשוב עבורנו הוא הבטחת ביטחונם של האורחים שלנו", נמסר מבעלי המתחם.