סערה בבריטניה: המועמד המוביל לרה"מ הוקלט במריבה עם בת זוגו

שוטרים הוזעקו לדירתו של בוריס ג'ונסון ובת זוגו, לאחר ששכנים דיווחו על צעקות ואף רעש של צלחות מתנפצות. ג'ונסון הוא המועמד המוביל לרשת את מקומה של ראש הממשלה תרזה מיי

בוריס ג'ונסון, מועמד לראשות ממשלת בריטניה | צילום: רויטרס

כשברקע ההישג בבחירות הפנימיות למפלגה השמרנית, בבריטניה דווח אתמול (שישי) משטרת לונדון הוזעקה לדירתו של שר החוץ לשעבר בוריס ג'ונסון, בעקבות תלונות על ריב בינו לבין בת זוגו קארי סיימונדס. לטענת השכנים השניים נשמעו צועקים האחד על השניה; חלק אף טען כי שמע רעש של חפצים נזרקים וצלחות מתנפצות.

על פי דיווח ב"גארדיאן", בין היתר נטען שבת הזוג קראה לעבר ג'ונסון ש"ייצא מביתה" וכן זעמה על כך שהוא שפך יין אדום על הספה. צוותי המשטרה הגיעו לדירה אך אמרו ש"שוחחו עם יושביו ולא הבחינו במשהו שיצדיק חקירה משטרתית. אחד השכנים אף הקליט את הריב שהיה בין השניים.

השניים מתגוררים ברובע קמברוול שבדרום הבירה. סיימונדס היא בת זוגו של ג'ונסון מאז שנפרד מאשתו שהשניה בשנה שעברה. מלבד היותה בת זוגו, סיימונדס בת ה-31 משמשת כיועצת בקמפיין של ג'ונסון. רק ביום חמישי, כמה שעות לפני התקרית, הוכרז באופן סופי כי ג'ונסון עלה לסיבוב השני בבחירות לראשות המפלגה וראשות הממשלה במקומה של תרזה מיי, יחד עם ג'רמי האנט. על פי הסקרים ג'ונסון הוא המועמד המוביל לרשת את  קומה של מיי.

קארי סימונדס
קארי סימונדס מימין. מריבה קולנית עם בוריס ג'ונסון | צילום: getty images