חיזוקים חיוביים: טראמפ דורש חוברת עם הפרסומים החיוביים עליו בתקשורת

בכל יום מוגשת לנשיא ארה"ב באופן אישי חוברת של 20-25 עמודים של פרסומים חיוביים בלבד, מהטלוויזיה, התקשורת והטוויטר

זמן צפייה: 02:14

לפי דיווח שהתפרסם באתר "Vice" על ההתנהלות בבית הלבן, פעמיים ביום מגיע אל הנשיא טראמפ משלוח מיוחד ובו חוברת של 20-25 עמודים ובהם חדשות חיוביות בלבד על טראמפ: צילומי מסך מתוך הטלוויזיה, כתבות מהאינטרנט וציוצים שמשבחים אותו בטוויטר ולפעמים פשוט תמונות מחמיאות של טראמפ שהופיעו בטלוויזיה. גם ראש הצוות הקודם ריינס פרייבוס וגם מזכיר התקשורת הקודם שון ספייסר רצו לעצמם את הפריבילגיה של העברת החבילה בת 20-25 הדפים באופן אישי לנשיא.

והעולם כולו עוצר את נשימתו, נוכח מתיחות השיא בין ארצות הברית וקוריאה הצפונית. מטעם המשטר הדיקטטורי יצאה הודעה הלילה ובה נאמר כי קוריאה הצפונית "בוחנת בקפידה תוכנית לעטוף באש את גואם", האי הסמוך לקוריאה, שנחשב לשטח חסות ארצות הברית ומשמש בעיקר את צבא ארצות הברית.

זאת לאחר שארצות הברית פרסמה תמונות של מפציצים אמריקנים שיוצאים מגואם ולוקחים חלק במשימות בשיתוף קוריאה הדרומית ויפן. אתמול דווח בוושינגטון פוסט כי קוריאה הצפונית הצליחה לייצר ראשי נפץ גרעיניים מוקטנים שאותם היא יכולה לשגר בטילים הבליסטיים שלה. טראמפ לא נשאר חייב וענה במילים החריפות "עדיף לצפון קוריאה לא לאיים יותר על ארה"ב. האיומים שלה ייענו באש וזעם, כמו שהעולם מעולם לא ראה. קים ג'ונג און היה מאוד מאיים, וכמו שאמרתי, האיומים שלו ייענו באש, זעם, ובכנות, בכח שכמוהם העולם הזה מעולם לא ראה".