תעלומת הרצח: ראש העיתונאית אותר

מפקד משטרת קופנהאגן הודיע כי צוללני המשטרה איתרו בקרקעית הים שקים, ובהם ראשה הכרות, רגליה ובגדיה של העיתונאית קים וואל

קים וואל | צילום: רויטרס

חודש וחצי לאחר שנמצאה גופתה כשהיא כרותת ראש, דיווחה היום (שבת) משטרת דנמרק כי מצאה את ראשה של העיתונאית קין וואל. "אמש אישר הרופא שבחן את הראש כי אכן מדובר בקים וואל", אמר מפקד משטרת קופנהאגן.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

לצד ראשה של העיתונאית, שעל פי החשד נרצחה, נמצאו גם שתי רגליה שנכרתו מגופה. מפקד המשטרה סיפר כי נמצאו צוללנים מצאו שקים שהכילו את בגדיה, ראשה ושתי רגליה, בקרקעית הים דרומית לבירה.

וואל יצאה לשייט בצוללת מאולתרת בחברת היזם ואיש העסקים הדני פיטר מדסן בחודש אוגוסט ועקבותיה נעלמו. וואל הצטרפה למדסן שהוא גם מכונאי חובב לשיט בצוללת קטנה שבנה בחצר ביתו. השניים נפגשו בנמל בקופנהגן בבוקר 10 באוגוסט לצורך הכנת כתבה על מדסן. עדיין לא ברור מה קרה בתוך הצוללת בעומק הים, אך וואל לא שבה ליבשה, הצוללת טבעה ורק מדסן חזר לדנמרק וטען כי גם וואל חזרה בריאה ושלמה.

בהמשך שינה מדסן את גרסתו וטען כי תאונה גרמה למותה במצולות והוא קבר אותה בלב ים. מנגד, משטרת דנמרק סבורה כי מדסן רצח אותה מסיבה שאינה ברורה כרגע והטביע את הצוללת כדי להעלים ראיות.

עשרה ימים לאחר מכן נמצאו חלקי גופתה כשהם צפים במים סמוך לחופי קופנהאגן ונשלחו למכון לרפואה משפטית בדנמרק לצורך זיהויה, שם אישרו כי מדובר בגופת העיתונאית.

תעלומת העיתונאית השבדית שנעלמה: גופתה זוהתה

[brightcove_iframe video_id='20itonait_tzolelet_vtr2_n20170822_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='1929'']