מנהל התקשורת של טראמפ תוקף בגסות את עמיתיו

אנתוני סקרמוצ'י, שרק לאחרונה מונה לתפקיד, התבטא בבוטות נגד ראש הסגל של הנשיא ריינס פריבוס והיועץ האסטרטגי הבכיר סטיב באנון

אנתוני סקרמוצ'י (רויטרס)

היחסים בין אנשי הממשל של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ידעו לא פעם עליות ומורדות, אבל נראה שדבר כזה עוד לא היה: מנהל התקשורת של הנשיא, אנתוני סקרמוצ'י, תקף בחריפות ובמילים בוטות את ראש הסגל ריינס פריבוס ואת היועץ האסטרטגי של טראמפ סטיב באנון. "פריבוס הוא חתיכת סכיזופרן מזד*** ובאנון מנסה לרכוב על גבו העוצמתי של הנשיא", אמר סקרמוצ'י ומאוחר יותר התנצל בטוויטר.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

על פי גורמים רשמיים, פריבוס היה בין אנשי הממשל שהתנגדו בתקיפות למינויו של סקרמוצ'י לתפקיד, ועל רקע הפרסומים הללו הוא התבטא נגדו בריאיון. סקרמוצ'י הביע חשד שפריבוס מדליף לתקשורת פרטים נגדו וכינה אותו "פרנואיד" בתגובה. לאחר מכן אמר שיפטר אנשים בצוות התקשורת של טראמפ החשודים בהדלפות.

טראמפ לצד ריינס פריבוס (רויטרס)
טראמפ לצד ריינס פריבוס (רויטרס)

לאחר מכן עבר לדבר עם הכתב על באנון ואמר כי בניגוד אליו הוא "משרת את הציבור בארה"ב". לדבריו, היועץ האסטרטגי הבכיר של הנשיא מנסה למתג את עצמו על חשבון הנשיא וכי הוא "לא כמו באנון, שמנסה למצ*** לעצמו את הז**".

סטיב באנון (רויטרס)
סטיב באנון (רויטרס)

בציוצים שפרסם מאוחר יותר בלילה כתב סקרמוצ'י כי "לעתים אני משתמש בשפה ססגונית, אמנע מהזירה הזו אבל לא אחדול מלהילחם בתשוקה עבור הנשיא טראמפ". דוברת הבית הלבן, שרה האקבי-סנדרס, אמרה בתגובה כי סקרמוצ'י אמנם השתמש בשפה צבעונית אבל כרגע הממשל עסוק בחוק החלופה לאובמה-קר.

מהנשיא טראמפ עצמו טרם נמסרה תגובה או התייחסות לדברים הוולגרים.