ברבי פוליטיקלי קורקט: סדרת בובות "קן" חדשה בכל הגדלים והצבעים

יצרנית ברבי מעדכנת את הבובות הקלאסיות ומשיקה 15 בובות קן בלא פחות מ-7 גווני עור ו-3 מבני גוף. מסר חברתי או ניסיון להציל את המכירות הצונחות?

זמן צפייה: 01:04

"מאטל", החברה המייצרת את ברבי מציגה היום את הסגנון החדש של בובות "קן", החבר של ברבי ונראה שהוא עבר מהפך של ממש. בהתאם לשנת 2017, הטרנד הוא גיוון.

לבובות החדשות יש צבעי עור בגוונים שונים מבהיר ועד כהה התואמים אנשים ממוצאים שונים, ומבני גוף מרזה עד רחב. גם סגנון השיער והלבוש שלו השתנה ותואם את תקופתנו. בחברה אמרו שהם רוצים שהצעצוע הקלאסי ישקף את העולם המשתנה. בסך הכל ישווקו 15 בובות שונות, בעלות 7 גווני עור, 9 סגנונות שיער ו-3 מבני גוף.

הצעד מצטרף להצגה של 3 מבני גוף עבור ברבי ב-2016 - רזה, גבוהה ומלאה שהחברה אמרה שמשקפים את העולם המשתנה. כעת הגיע תורו של קן, בן זוגה הנאמן של ברבי מזה 56 שנים, להדביק את הקצב. "אנו מגדירים מחדש את המראה של בובות ברבי וקן עבור הדור הזה", אמרה ליסה מק'נייט, סגנית מנהלת בכירה של המותג ברבי. היא אמרה שהגיוון בבובות קן יאפשר לילדות להפוך את התפקיד שהן רוצות שהוא ימלא בעולמה של ברבי לאישי יותר.

קן הומצא בשנת 1961 בתור חברה כחול העיניים של ברבי, ועבר שינויים רבים כמו שיווקו של קן האפרו אמריקני הראשון ב-1981 וגרסה ב-1993 עם גוונים בלונדינים, עגיל באוזן ולבוש עדכני לאותה תקופה, שהפך להצלחה בקרב גברים הומוסקסואלים.

ב-2004 החברה הכריזה שהרומן בינו לבין ברבי נגמר, אבל היא איחדה אותם מחדש בולנטיינ'ז דיי ב-2011. ההשקה של הבובות החדשות מגיע לאחר ירידת מכירות של בובות הברבי מסביב לעולם בשל מגמת העלייה בקרב ילדות לפנות לבובות אחרות ולצעצועים אלקטרוניים. באפריל "מאטל" דיווחה שהמכירות של ברבי ירדו ב-13% ברבעון הראשון של 2017.