גלובוס הזהב 2017: כל הזוכים והעדכונים

טקס חלוקת הפרסים השנתי לסרטי קולנוע ולסדרות טלוויזיה סיפק לא מעט הפתעות. אלה עיקרי הפרסים

הלילה (שני) נערך במלון בברלי הילטון שבלוס אנג'לס טקס פרסי גלובוס הזהב השנתי המוענק לסרטי קולנוע ולתכניות טלוויזיה בארה"ב בהנחיית הקומיקאי והמגיש ג'ימי פאלון, שהגיש גם את טקס האמי. את הפרס לסרט הזר הטוב ביותר העניקה השחקנית הישראלית גל גדות.

הקומדיה הטובה ביותר: ''אטלנטה'' (רויטרס)
הקומדיה הטובה ביותר: ''אטלנטה'' (רויטרס)

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

הטקס נפתח באופן צולע. הפרומטור נפל בתחילת האירוע והמונולוג של פאלון הוגדר ברשתות החברתיות ככישלון. בטלוויזיה, זכתה הסדרה "הכתר" של נטפליקס לסדרת הדרמה הטובה ביותר ו"אטלנטה" זכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר. בפרס המיני סדרה או סרט הטלוויזיה הטוב ביותר זכתה הסדרה "אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון", שגם זיכתה את השחקנית שרה פולסון בפרס השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה.

למרות ש"אמריקה נגד או.ג'יי" ניצחה בקטגוריה, זה בהחלט היה הערב של הסדרה "מנהל לילה". טום הידלסטון זכה בקטגוריית השחקן הטוב בויתר במיני סדרה, ויו לורי ואוליביה קולמן זכו בפרס השחקן והשחקנית המשנה הטובים ביותר.

בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה זכתה קלייר פוי על משחקה ב"הכתר", ובפרס השחקן הטוב ביותר בקומדיה זכה דונלד גלובר על משחקו בסדרה "אטלנטה". את פרס השחקנית הטובה ביותר בקומדיה קטפה השחקנית טרייסי אליס רוס על משחקה בסדרה "שחור כזה".

גל גדות בגלובוס הזהב
גל גדות בגלובוס הזהב

את פרס הסרט הזר הטוב הגישה השחקנית הישראלית גל גדות, יחד עם השחקן האוסטרלי כריס המסוורת. בפרס זכה הסרט הצרפתי השנוי במחלוקת "היא".

בקולנוע זה היה הלילה של הסרטים "לה לה לנד", שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר, השחקן הראשי הטוב ביותר והשיר המקורי הטוב ביותר. בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר זכה הסרט "זוטרופוליס".

טקס גלובוס הזהב המתורגם והערוך ישודר היום בשעה 19:55 בערוץ yes Oh.