"הכו אחים יהודים וכרתו את האצבע"

שני אחים יהודיים הותקפו בפרבר של פריז ביום שלישי האחרון, כך מדווחת הסוכנות נגד אנטישמיות בצרפת. על פי הדיווח התוקפים בעטו וקיללו את האחים

שוטרים מחוץ לבית כנסת בצרפת

שני אחים יהודים טענו שהוחזקו בליל שלישי השבוע על ידי מספר גברים שהכו אותם קשות בפרבר של הבירה פריס, כך דיווחה אתמול (חמישי) הסוכנות הצרפתית נגד גזענות ואנטישמיות. השניים אושפזו בבית החולים לאחר שהתוקפים קטעו את אצבעו של אחד מהם.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

שני האחים חובשי הכיפה, בניו של מנהיג קהילה יהודית באזור, הוכרחו לסטות מהכביש על ידי רכב שהתנגש בהם. לטענתם האנשים ברכב התוקף קראו לעברם קריאות אנטישמיות ואיימו שיהרגו אותם.

על פי הדיווח של האחים בשלב הזה התוקפים הכריחו אותם לצאת מהרכב. התוקפים, שלדבריהם היו בעלי "חזות ים תיכונית" הקיפו את האחים והחלו לבעוט ולהכות אותם. תוך כדי שהם מאיימים על האחים שבמידה ויתנגדו ירצחו אותם, הוציא אחד התוקפים מסור והחל לנסר את אצבעו של אחד מהאחים.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי אמרה בתגובה לדיווח על התקיפה כי "רוחות שנאה מנשבות נגד יהודים ברחבי העולם, האנטישמיות המכוערת ביותר מרימה את ראשה. יש לפעול באופן תקיף כדי להילחם בשנאת יהודים. ממשלת צרפת יצרה תכנית חשובה למאבק באנטישמיות שהובילה לירידה באירועים האלימים, אך למרות זאת יש לפעול ביד קשה מול מפגעים ולחזק את הקהילה היהודית".